BIBLIOGRAFIO DE PERIODAĴOJ,EN AŬ PRI ESPERANTO

Roland Rotsaert

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Jam de multaj jaroj mi regule uzas la bibliografion. Intertempe ĝi iĝis 'publika havaĵo' (praktike, mi ne scias ĉu ĝi vere estas tia laŭ ekzemple la Wikipedia-kriterioj).

Kvankam la bibliografio tre utilas, ĉiu uzanto scias ke enestas multaj multaj mankoj kaj eraroj. Kiam mi trovas novan informon aŭ korekton, mi volonte komunikus tion al la tuta bibliotekistaro, sed kiel mi faru? Por mia regiono (Belgio) ekzistas solvo: je https://vikiflandrio.alcl.be/ mi povas registri diversajn inform-erojn, eĉ nekoherajn, por posta reuzo en ekzemple Vikipedio-paĝo aŭ revuo-artikolo. Teorie mi ankaŭ povus adapti ekzistantan Vikipedio-artikolon pri revuo aŭ verki novan artikolon, sed tio ofte ne facilas.

Mi demandas min ĉu eblas (duonaŭtomate) transformi la bibliografion al serio da Vikipedio-aspektaj artikoloj, en kiu la informoj pri revuoj aperas en fiksa strukturo (konstruota interkonsente kun bibliotekistaro, por ke ĝi laŭeble estu kongrua kun internaciaj normoj). Tiel esploristo povus, se li havas informojn pri iu revuo ĉemane, enordigi kaj kompletigi la aŭtomate registritajn informojn. Kiam estas sufiĉe da informoj, la Vikipedio-aspekta artikolo povas iĝi vera Vikipedio-artikolo.

Ĉu realigebla ideo?

Roland Rotsaert