Esperanto-Fondaĵoj Cesar Vanbiervliet - Jarraporto pri 2020

Roland Rotsaert

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Mi iom prokrastis la sendon de la jarraporto de la Esperanto-Fondaĵo Cesar Vanbiervliet, por povi enmeti la lastajn - kaj verŝajne finajn - evoluojn de la komenco de 2021.

Ne eblis plenumi la likvidon de la Fondaĵo laŭ la planita proceduro, sed mi opinias ke, post la subita 'forpelo' de la Fondaĵo el la urba biblioteko de Kortrijk, la kreo de nova asocio Internacia Esperanto-Arkivo (IEA, http://iespa.eu/) kiu transprenas la restaĵojn estas por ĉiuj koncernatoj akceptebla solvo.

Ankaŭ aliaj asocioj kaj individuoj povas kontakti IEA cele al transpreno de kolekto.

Roland Rotsaert

2020_Fondaĵo Vanbiervliet - jarraporto.pdf