La arkivo de la Universala Esperanto-Asocio

TUIDER Bernhard

to bibli...@googlegroups.com

Karaj kaj estimataj,

rilate la arkivon de la Universala Esperanto-Asocio mi ŝatus atentigi vin pri gazetara komuniko de la Aŭstria Nacia Biblioteko, gazetara komuniko de la Universala Esperanto-Asocio kaj pri facebook-informo de la Aŭstria Nacia Biblioteko.

Korajn salutojn kaj bondezirojn,

Bernhard Tuider

Mag. Bernhard Tuider
Teamleiter
Sammlung für Plansprachen und Esperantomuseum
Österreichische Nationalbibliothek

Palais Mollard, Herrengasse 9, 1010 Wien
Tel.: (+43 1) 534 10-731
bernhar...@onb.ac.at
www.onb.ac.at
Diĝitaj dokumentoj
Katalogo Trovanto
FN221029v
FBG Handelsgericht Wien

Poŝtadreso:
Sammlung für Plansprachen und Esperantomuseum
Österreichische Nationalbibliothek
Josefsplatz 1, Postfach 25, 1015 Wien

Javier Guerrero

to bibli...@googlegroups.com
Dankon, Bernhard.
Ĉu ANB planas bitigi parton de tiu arkivo?

Amike,

Javier

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

TUIDER Bernhard

to bibli...@googlegroups.com, plansp...@onb.ac.at

Kara kaj estimata Javier,

multan dankon pro via mesaĝo kaj la demando.

La arkivon, kiu estas ege ampleksa, ni unue kontrolis pri la stato. Provizore ni transprenis la ordon de UEA kaj zorge transportis la skatolojn ordigitajn en nian konservejon. La arkivo havas apartan signon: V75.

Kvankam la arkivo mem ankoraŭ ne estas ordigita (nur la transprenitaj skatoloj), ĝi jam estas alirebla en la legsalono de la Esperantomuzeo.

Kion ni per la unua paŝo planas kaj jam ekrealigis, estas katalogado kaj ciferecigo de la libroj, periodaĵoj kaj afiŝoj. Katalogado de la arkivero nur povos komenciĝi, kiam almenaŭ parto de la arkivo estos ordigita. Post katalogado povos sekvi ciferecigo de dokumentoj, kie la leĝo tion permesas.

Mi petas vian komprenemon, sed la informoj, kiujn mi povas nun serioze doni, estas limigitaj. Pluaj certe sekvos paŝon post paŝo. Ankaŭ estontece ni regule sciigos la publikon pri la progresoj rilate la katalogadon kaj ciferecigon.

Amikajn salutojn kaj bondezirojn,

Bernhard

[...]

Koran dankon pro viaj klarigoj.

TUIDER Bernhard

to bibli...@googlegroups.com

Karaj kaj estimataj,

mi ŝatus atentigi vin pri intervjuo, kiu ĵus aperis en Libera Folio.

La arkivo de UEA nun loĝas en Vieno – Libera Folio