IIIF (International Image Interoperability Framework)

Roland Rotsaert

to bibliotekoj, Bart Demeyere, yves nevelsteen
Karaj,

Kadre de projekto por bitigi kolekton de mezepokaj manuskriptoj, mia urba biblioteko uzas novan ilon 'IIIF'. Estas informpaĝoj pri ĝi je https://www.mmmonk.be/en/about-iiif?lang=en , https://iiif.io/ , https://en.wikipedia.org/wiki/International_Image_Interoperability_Framework ... sed mi apenaŭ ion komprenas.

Verŝajne uzo de IIIF povas helpi niajn bibliotekojn kaj arkivojn por pli racie konigi siajn posedaĵojn al la publiko, sed almenaŭ por mi restas kvazaŭ fermita libro.

Ĉu inter vi estas uzantaj de IIIF?  Se jes, kaj se tiuj uzantoj opinias ke ĝi efektive uzeblas en Esperantujo, eble pripenseblas reta seminario por (klopodi) klarigi ĝin.

Roland

UMR8560 militrakonto

to bibliotekoj, Bart Demeyere, yves nevelsteen

Kara

La teknologioj de 3IF estas ĉefe utilaj kadre de bildkorpusoj.

Ili dekomponas la bildon en zonoj kio ebligas traserĉi ne nur tekston sed ankaù grafikajn elementojn.
Elkore,

Pascal DG