Re: Skaniloj por gazetoj/libroj - ĉu konsiloj?

Peter Baláž

Jun 10, 2024, 11:45:34 AMJun 10
to bibli...@googlegroups.com

Saluton al ĉiuj en ĉi-grupo!

Mi havus fakan demandon .- ĉu iu el vi orientiĝas iom pri skaniloj? (mi supozas, esperas :)
Mi pripensas aĉeti tian ĉi, por povi foje skani en nia EO-arkivo gazetojn/librojn:

ĉu iu povus ĝin rekomendi? Au ĉu scius pri pli bona eble?
Ĉi tie la prezo 76 EUR nun ŝajnas laŭ mi tre bona. (hm, hodiaŭ jam kostas 87, vendrede estis pli bona prezo :) Sed eble re-malkostiĝos, ĝis kiam mi mendos, eĉ kun 87 temas ŝajne pri bona prezo - sed mi ĝuste ŝatus aŭdi konsilon de iu el vi, kiu havas pli da sperto pri tiaĵoj.

Cetere: se iu volus fake prelegi pri iu temo, rilata al (Esperanto) bibliotekoj, ĉi-aŭtune (7.-10.11.) okazos denove KAEST, kiu revenas al sia ĉeesta formo, en urbo Žilina, Slovakio.
Pli da detaloj: https://kaest.ikso.net (PS: Membroj de UEA havas 20 EUR rabaton por la aliĝkotizo).

amike Petro

--
Peter Baláž
E@I-koordinátor

Kapis

Jun 10, 2024, 1:19:51 PMJun 10
to bibli...@googlegroups.com

Saluton Peter, kontrolu la kvalito de la kamarao de ĉiuj fot-skanilo... kelkfoje tiu tre malmultekosta havas tre malbonan kvaliton kaj niaj poŝtelefonoj havas pli. Ekz:
https://m.media-amazon.com/images/I/81XkGe8AflL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

Vidu referencoj en Jutubo pri ĉiu marko. La plej bona estu havi Diy skanilo farita kun 2 fotilo, ĉi tie

Por gazetoj, estos pli bone aĉetu A3 skanilo por skani 2paĝoj samtempe kun alta kvalito kaj rapide.

Ankaŭ se la libro marĝeno en la skanilo estas tre malmulte (ekz 0 al 6mm), vidu: https://m.media-amazon.com/images/I/81Z0pgGe0LL._AC_UF894,1000_QL80_.jpg

vi povos skani librojn sen malhelpi la libron.
Amike.

Ivan Garcia
Bitarkivo.org

El 10/6/24 a las 17:45, Peter Baláž escribió:
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

Roland Rotsaert

Jun 10, 2024, 1:37:09 PMJun 10
to bibli...@googlegroups.com
Op 10/06/2024 om 17:45 schreef Peter Baláž:
> Ĉi tie la prezo 76 EUR nun ŝajnas laŭ mi tre bona.

Peter,

Mi vidas je la montrita ligilo la anoncon en nederlanda lingvo kun prezo
de 73,23 anstataŭ 232,40 eŭroj. Je tiu prezo eblas preni la riskon (se
ne estas kaŝitaj kostoj - ĉe mi estas mencio ke liveroestas senpaga).

Ĉefa problemo kun tia skanilo estas ke folioj (kaj certe folioj de
bindita libro) ne estas tute glataj sed iel rondigitaj. Necesas ke la
softvaro kapablas bone 'glatigi' tiajn paĝon. Verŝajne tio estas
'automatisch afvlakking' en la nederlanda priskribo. Antaŭ kelkaj jaroj
mi vidis similan skanilon je prezo de ĉ. 500 eŭroj; mi esperas retrovi
la informojn pri ĝi.

Roland

biblioteko esperanto

Jun 11, 2024, 4:39:24 PMJun 11
to bibli...@googlegroups.com, Peter Baláž
Saluton!

Ĝi havas la avantaĝon, ke la sakansurfaco alvenas ĝis la rando. Tio faras, ke la bindaĵoj ne difektiĝas dum la skanado kaj la rezultaj bildoj ne estas kurve misformitaj. Malavantaĝe, ĝi ne povas skani dokumentojn  pli grandajn ol A4, do ne utilas por grandformataj gazetoj aŭ afiŝoj.

Ĝi ŝajnas interesa, sed mi ne vere konas ĝin.

Roland Rotsaert

Jun 12, 2024, 6:52:05 AMJun 12
to bibli...@googlegroups.com, albert....@telenet.be

Karaj,

Kolega-esperantisto Albert Claesen en 2020 faris detalan  testraporton de antaŭa versio de la CZUR-skanilo. Ĝi estas en la nederlanda sed enestas multaj bildoj kaj disponeblas tradukprogramoj. La pdf-dosiero estas tro granda por sendi rete; ĝi estas je https://albertclaesen.be/_downloads/alg/czur/_testverslag_czur_et-16_plus_20201027.pdf.

Ekzistas Facebook-grupo CZUR and other Book/Document Scanners (https://www.facebook.com/groups/455546031933183).

Roland Rotsaert

James Rezende Piton

Jun 12, 2024, 10:01:42 AMJun 12
to bibli...@googlegroups.com
Saluton, Petro.

Mi longe esploris por aĉeti tian skanilon antaŭ du jaroj.
Kiel oni atentigis tie ĉi, estas ofertataj tre diversaj fotosensiloj en la sama “grua” muntaĵo.

Mi volis havi la rimedon skani A3-foliojn je 300 punktoj per colo (por akceptebla printado, se necese). Tio estas 297 x 420 mm, laŭ coloj 11,7 x 16,5". Mi devis do trovi aparaton por minimume 3510 pikseloj x 4950 pikseloj, tio estas, 17 374 500 pikseloj. Tio egalas proksimume al 16 megapikseloj ("Mega" en informadika mondo plejofte ne egalas al miliono, sed al 1024 oble 1024).

Tiu, kiun vi montris, je 10 megapikseloj, ne atingas tiun distingivon. Mi trovis kaj aĉetis la mian kun 16 megapikseloj, kontraŭ proksimume 110 eŭroj.

Mi konstatis la ŝlosilan rolon de lumo en tiuj malfermaj skaniloj. Oni povas havi tre variajn rezultojn. Du opoziciaj lampoj por nuligi ombrojn montris sin taŭgaj sed eĉ tiel nia propra ombro povas influi. La montrita kartona skatolo estas bona solvo, kvankam mi preferas, ke la skatolaj muroj egale ĉirkaŭu ĉiujn flankojn de la objekto.

----

Amike,
James (Brazilo)