Esperanto-Fondaĵo Cesar Vanbiervliet: surprizo!

Roland Rotsaert

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Kvankam Trezoor, la urba arĥivo de Kortrijk, transprenis nur ĉ. unu procenton de la kolektoj de la Fondaĵo Vanbiervliet, ĝi surprizis nin uzante esperantaĵon el la kolekto por kvizo kun temo 'Ĉu mensogo aŭ kolektiva memoro?'. Vidu je https://www.kortrijk.be/trezoor/leugen_of_collectief_geheugen .

Eblus diskuti pri la temo kaj pri la filmeto, sed mi sugestas al vi simple partopreni kaj diskonigi la kvizon. Eble vi gajnos premieton!

Mi aldonas pdf-dosiereton kun traduko de la tekstoj.

Roland Rotsaert
trezoor.pdf

孙明孝

to Roland Rotsaert, bibli...@googlegroups.com
dankon al vi!
Semio el Cxina Esperanto-muzeo

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.