Helpo por magistra esploro

5 kali dilihat
Langsung ke pesan pertama yang belum dibaca

Rubeno

belum dibaca,
16 Apr 2023, 05.19.4016/04/23
kepadabibli...@googlegroups.com
Karaj kunlistanoj,

Mi aŭdacas peti vian helpon por verki mian magistran disertaĵon pri Esperantaj bibliotekoj, arĥivoj kaj muzeoj en la Aŭtonoma Universitato de Barcelono.

La ĝenerala celo estas esplori la staton de la Esperantaj fondusoj/kolektaĵoj en publikaj arĥivoj/bibliotekoj/muzeoj kaj en arĥivoj mastrumataj de esperantistaj organizoj, pli bone kompreni la arĥivistikajn percepton kaj bezonojn de la komunumo, kaj esplori la modelojn por publika-privata kunlaboro inter publikaj arĥivoj kaj la esperantistaro.

Mi deziras intervjui unue esperantistojn kun rekta sperto/scio pri konservado de Esperantaj heredaĵoj, kaj supozas ke preskaŭ ĉiuj abonantoj de la listo Bibliotekoj estas tiaj, do ne hezitu kontakti min. Interesas min ankaŭ homoj kiuj persone konis la kolektanton Lluis Hernandez Yzal kaj vizitis lian Hispanan Esperanto-Muzeon en Sant Pau d'Ordal, kaj aktivuloj kiuj havis/havas administrajn rolojn en esperantistaj organizoj (ekzemple sekretarioj, kasistoj, prezidantoj...), do bonvolu vaste plusendi ĉi tiun alvokon al ĉiuj direktoj laŭ via bontrovo. La praktika limdato estas la komenco de Julio (poste eblos preskaŭ nur korektoj) kaj defendo estas antaŭvidita por la mezo de Septembro.

Mi faros la intervjuojn per Microsoft Teams. Vi ne devos instali la aplikaĵon (krom se uzos poŝtelefonon) aŭ havi konton ĉe Microsoft, sufiĉos komputilo kun retumiloj Google Chrome aŭ Mozilla Firefox, bona interreta konekto, mikrofono, kaj maksimume unu horo de via tempo.

Se vi bonvolas kontribui, unue alklaku la jenan ligilon, deŝutu kaj legu la konsentilon, kiu enhavas pliajn klarigojn: konsentilo.pdf

Poste skribu al mi per ĉi tiu retpoŝtadreso aŭ al ruben.fe...@autonoma.cat, kun tre skiza klarigo pri vi. Ne ekzistas komuna demandaro kaj mi preparos la demandojn laŭ mia sento pri tio, kiun informon povas doni ĉiu individua partoprenonto. Poste ni aranĝos retan renkontiĝon en la tempo plej oportuna al vi.

Se la kvalito kontentigos la tribunalon, la esplor-raporto estos publikigita ciferece kaj malferme en la kataluna lingvo por libera deŝuto kaj distribuo. Mi ankaŭ planas referi miajn eltrovojn en Esperantaj kongresoj kaj, se aperos ebleco, publikigi Esperantan version.

Samideane,

Rubeno Fernandez

cyr...@telenet.be

belum dibaca,
16 Apr 2023, 15.21.2016/04/23
kepadabibli...@googlegroups.com

https://epo.librarything.com/work/29358083/details/229691778

Informcele : minimume 9 libroj nuntempe en Heredaĵbiblioteko Hendrik Conscience (EHC, Antverpeno) devenas de la kolekto Luis Hernandez Yzal.

Cyreen Knockaert

volontula katalogisto EHC

Belgujo

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

Hernandez Izal 1.png
Hernandez Izal 2.png
Hernandez Izal 3.png