Ĉu niaj libroj por via Esperanto-biblioteko?

Centre Culturel Espéranto de Toulouse

to bibli...@googlegroups.com

Saluton

Nia asocio (Esperanto-Kultur-centro de Tuluzo) deziras iom malgrandigi sian bibliotekan stokon. Ni ne plu deziras konservi oblaĵojn en kartonoj, plie, de kelkaj jaroj, ni ricevis donacojn de multaj libroj jam posedataj.

Do ni proponas sendi librojn al amikaj bibliotekoj kontraŭ simbola prezo de 1€ por ĉiu ekzemplero + repago de la sendokostoj (sendi eksterfrancien povas esti tre malmultekoste pro speciala tarifo). Temas pli multaj klasikaĵoj kiujn vi certe jam posedas, tamen kontrolu!

La unua listo de la vendotaj libroj kuŝas tie:

https://nubo.occeo.net/index.php/s/WoaNc3QNNNFByFA

Restos ankoraŭ verŝajne almenaŭ kvaroblo traktota, mi aldonos la ceteraĵojn en la sama dokumento om post iom en la aŭtuno/vintro laŭ disponebla tempo. Mi  informos ĉi tie kiam cento da novaj libroj estos aldonitaj.

Sed se vi jam volas ricevi aŭ rezervi librojn, tuj mendu skribante al tiu ĉi retadreso: toul...@occeo.net.

Ne hezitu kontakti min ankaŭ kaze de demando pri specifa ekzemplero.

Kiel asocio ni povas sendi fakturon, se vi bezonos ĝin.

Amike

Marion

--
Esperanto Kultur-Centro / Centre Culturel Espéranto
3, place Guy Hersant, 31031 TOULOUSE CEDEX

Marc Vanden Bempt

to 'Centre Culturel Espéranto de Toulouse' via Bibliotekoj

Kara Marion,

Dankon pro la propono. IEA ja ĉiam interesiĝas pri interŝanĝado, aŭ eĉ
aĉetado ene de eblecoj, por plikompletigi la arkivan kolekton.
Sed vi prave skribas ke temas pli klasikaĵoj. Ŝajne ĉio ofertata jam
troviĝas en nia arkivo.

Ni volonte ricevos viajn pliajn listojn.

Amike

Marc Vanden Bempt
Internacia Esperanto-Arkivo vzw (iespa.eu)

Op 19/10/2023 om 22:54 schreef 'Centre Culturel Espéranto de Toulouse'
via Bibliotekoj:
> [...]
> https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/1eb3948c-b7f5-47dc-b7d6-777742ca5ba2%40occeo.net <https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/1eb3948c-b7f5-47dc-b7d6-777742ca5ba2%40occeo.net?utm_medium=email&utm_source=footer> om deze discussie op internet te bekijken.

Jen nova listo de ĉ. cento da libroj, venos pliaj listoj en la venontaj semajnoj...

Vi povas jam peti sendon aŭ rezervi librojn.

Amike

Marion

Utho Maier

to bibli...@googlegroups.com
Kara Marion,

dankon pro la nova oferto.

La librojn, kiujn Aalen ankau deziras ricevi, mi notis en la listeto aldona.

Estus tre bele, se vi povus kalkuli, kiom ili kune kun la 1a mendo pezas kaj kiom do entute estos la
sumo pagenda (por libroj kaj por sendado).

Havu bonan semajnfinon!

amike,

Utho Maier, Deutsche Esperanto-Bibliothek Aalen

Am 27-Oct-2023 20:00:14 +0200 schrieb bibli...@googlegroups.com:
Jen nova listo de ĉ. cento da libroj, venos pliaj listoj en la venontaj semajnoj...

Vi povas jam peti sendon aŭ rezervi librojn.

FreeMail powered by mail.de - mehr Sicherheit, Seriosität und Komfort
2a-mendo-Toulouse.ods

Utho Maier

to bibli...@googlegroups.com, toul...@occeo.net
Karaj,
pro fuŝeto mi sendis mian respondon ne rekte al Marion, sed al la tuta listo.
Bv. pardoni tion!
Kaj ankaŭ vi ĉiuj havu belan semajnfinon.

Utho

Centre Culturel Espéranto de Toulouse

to bibli...@googlegroups.com
Jen 3a listo de 175 libroj:

Mi atendas viajn mendojn

Amike
Marion

Centre Culturel Espéranto de Toulouse

to bibli...@googlegroups.com
Saluton!

Jen 4a listo kun ĉ. 200 pliaj libroj (venos 5a kaj lasta listo, sed mi ne scias kiam...)

Atentu ke mi foje ankaŭ aldonis nova(j)n ekzemplero(j)n al jam listitaj libroj

Amike

Marion

Centre Culturel Espéranto de Toulouse

Mar 14, 2024, 7:28:10 AMMar 14
to bibli...@googlegroups.com
Saluton!

Jen la 5a kaj lasta listo kun ĉ. 600 pliaj libroj (+ iuj revuoj)

Atentu ke kelkaj ekzempleroj estas aldonitaj al linioj de antaŭaj listoj. Mi forigis la liniojn sen ekzemplero.

Bv elekti viajn librojn kaj sendi viajn listojn antaŭ la 5a de Aprilo, ĉar post tiu dato ni proponos la librojn pli dise, kaj pli koste, kiel brokantaĵojn, per nia reta libroservo.

Amike

Marion

孙明孝

Mar 14, 2024, 8:35:21 AMMar 14