Kunsido dum Virtuala Kongreso

Rubeno

to Bibliotekista Listo
Karaj kunlistanoj,

Fine, post du monatoj da atendado, mi ricevis sciigon ke povos okazi kunsido de bibliotek-zorgantoj dum la Virtuala Kongreso de UEA.

Bone notu daton kaj horon: Sabaton la 23an de Novembro de 15a ĝis 16a horo (UTC+1, mezeŭropa horo).

Mia ideo estis simpla socia evento por iel meti vizaĝon kaj voĉon al kiel eble multaj abonantoj de ĉi tiu listo. Oni prezentus sin mem, kaj poste povus okazi iom da diskutado, ne multe ĉar ni ricevis nur horon; ni devos daŭrigi la diskuton skribe en la listo mem, aŭ kunvoki aliajn malpli formalajn retajn kunsidojn. Ĉi tiu listo ekestis antaŭ dek jaroj, sed unu bona efiko de la pandemio estis popularigi videkonferencajn kunsidojn. Eble ni devus jam esplori tiun vojon...

Por prepari mi proponas organizi vian prezenton respondante la jenajn demandojn:
  • Kiu estas via nomo?
  • Kie vi loĝas?
  • Kiu(j) estas/estis via(j) okupo(j)?
  • Kiun fakon vi studis (se rilata al biblioteka laboro)?
  • De kiam vi parolas E-on?
  • Kial interesas vin esperantaj bibliotekoj/arĥivoj/muzeoj?
  • Kiun laboron vi jam spertis pri tiaj aferoj?
  • Kiujn talentojn vi havas kaj oferas por aktivula kunlaborado en tiu kampo?
  • Laŭ via sperto, kiuj estas la baroj al kunlaborado?
  • Laŭ vi, kiuj estu la prioritatoj?

Se vi respondecas pri iu esperanta kolekto:

  1. Kie situas la kolekto?
  2. Al kiu apartenas la materialoj?
  3. Al kiu apartenas la ejo?
  4. Kion ĝi entenas kaj kiom grandas (proksimume aŭ precize)?
  5. Kiuj aliaj respondecas, kaj kiel?
  6. Kiel ĝi estas uzata, kaj de kiuj?
  7. Ĉu ĝi estas priskribita/katalogita, kaj kiel?
  8. Kiujn problemojn, riskojn kaj defiojn ĝi alfrontas?
Laŭ la kazo, pluraj demandoj estos pretereblaj, kaj la emfazo ŝanĝiĝos, ne necesas respondu ĉiujn.

Se vi deziras prezenti vin kaj ne nur aŭskulti, bonvolu skribi al mi por ke mi preparu liston kaj tiel sciu antaŭ la dato kiom da homoj parolos, kaj kiom da tempo aljuĝi al ĉiu. Prefere respondu private por ne bombardi la liston. Ĉiukaze la tempo ne estos multa, do indos esti konciza.

VK okazos per Zoom, do por partopreni vi havu ĝin en via komputilo, kune kun kamerao kaj mikrofono.

Via,
Rubeno Fernandez

孙明孝

to bibli...@googlegroups.com
kara amiko:
Mi respondis al vi per jenaj informoj:
  • Kiu estas via nomo? Semio
  • Kie vi loĝas? en Cxinio
  • Kiu(j) estas/estis via(j) okupo(j)? profesia fakulo de Esperanto-Muzeo en Zaozhuang-a Universitato,Cxinio
  • Kiun fakon vi studis (se rilata al biblioteka laboro)? Esperanto
  • De kiam vi parolas E-on?1983
  • Kial interesas vin esperantaj bibliotekoj/arĥivoj/muzeoj?Mi volas protekti Esperanto-kulturon.
  • Kiun laboron vi jam spertis pri tiaj aferoj? Kolekti esperantajxon kaj registri ilin en la muzea sistemo de Cxinio.
  • Kiujn talentojn vi havas kaj oferas por aktivula kunlaborado en tiu kampo? esplori la historian restajxon.
  • Laŭ via sperto, kiuj estas la baroj al kunlaborado? ne certe
  • Laŭ vi, kiuj estu la prioritatoj? kolekti esperantajxojn kaj konservi ilin

Se vi respondecas pri iu esperanta kolekto:

  1. Kie situas la kolekto? En Zaozhuang-a Universitato de Cxinio,en kiu funkcias Esperanto-fako kun bakauxlara diplomo de Esperanto.
  2. Al kiu apartenas la materialoj?Cxina Esperanto-Ligo kaj la universitato.
  3. Al kiu apartenas la ejo? la universitato.
  4. Kion ĝi entenas kaj kiom grandas (proksimume aŭ precize)?libro,gazeto,akkivo,dokumento,fotoj,memorajxo kaj aliaj.
  5. Kiuj aliaj respondecas, kaj kiel?Zhang Yifan,la profesia oficistino de la muzeo.
  6. Kiel ĝi estas uzata, kaj de kiuj?por esplorado de Esperanto-historio de instruistoj kaj la studentoj de Esperanto-fako
  7. Ĉu ĝi estas priskribita/katalogita, kaj kiel? jes,en la sistemo de biblioteko
  8. Kiujn problemojn, riskojn kaj defiojn ĝi alfrontas? pli da oficistoj ni bezonas.
      En la 9-10 nia muzeo havos 10-jaran jubileon kaj ni okupigxas pri la jubileo.
     sincere via Semio

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Kara Rubeno.

Mi pretas fari memprezenton. Espereble, ĉi-foje mi ne havos problemon pri teknikaĵoj.

Dankon pro via kunordigo.

Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/55752057.5299566.1700260065255%40mail.yahoo.com om deze discussie op internet te bekijken.

Ivan Garcia

to Bibliotekoj

Saluton, ankaŭ mi ŝatus iomprezenti pri la fizika Biblioteko de la Valencia Esperanto Grupo kaj iomete pri bitarkivo.org kaj la nunaj skanaj projektoj se eblas...

Dankon!

Ivan Garcia.

Edmund Grimley Evans

to bibli...@googlegroups.com
Rubeno:

> [...]
> Bone notu daton kaj horon: Sabaton la 23an de Novembro de 15a ĝis 16a horo (UTC+1, mezeŭropa horo).

Laŭ la programo ĉe https://vk.esperanto.net/2023/programo/?tz=UTC%C2%B100:00
temas pri sabato la 25-a de novembro de 15:00 ĝis 16:00 UTC!

Edmundo

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com
Vi pravas, Edmundo: la 23an je la 15a UTC.
Mi devas memori ĉiam surporti okulvitrojn ĉe la komputilo EmojiEmoji Aĝo ne perdonas!

--
Je hebt dit bericht ontvangen, omdat je je hebt aangemeld bij de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.

Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.
Ga naar

Marc Vanden Bempt

to 'Rubeno' via Bibliotekoj, Bert, Roland Rotsaert

Saluton,

Mi komprenis ke temas pri la nuna sabato, 15-16h UTC, do 16-17a horo MET
(= i.a. en Belgio).

Mi ankaŭ pretas tre koncize prezenti min mem kaj la Internacian
Esperanto-Arkivon. Nur diru en la kunsido kiam estos mia vico ;-)

Amike,

Marc

Op 17/11/2023 om 23:27 schreef 'Rubeno' via Bibliotekoj:
> [...]
> https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/55752057.5299566.1700260065255%40mail.yahoo.com <https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/55752057.5299566.1700260065255%40mail.yahoo.com?utm_medium=email&utm_source=footer> om deze discussie op internet te bekijken.

Enrico Gaetano Borrello

to Bibliotekoj
Korajn salutojn, estimataj,
bedaŭrinde mi ne povos partopreni je la sabata kundido, tamen mi ege deziras doni kelkajn informojn pri la Nacia Biblioteko kaj Arkivo de Massa, Italio, kaj pri mi mem, laŭ la sekvanta listo de demandoj kiu estis preparita.
Mi ege bedaŭras ke mi ne sukcesos sendi videon pri mi mem, sed vi povas enuigi spektante mian intervenon ĉe ZAT 2023, en Pisa, la 18a de novembro:   https://youtu.be/hoxMtNWxPl4?feature=shared

> [...]

> 7. Ĉu ĝi estas priskribita/katalogita, kaj kiel?     Jes, ĝi enhavas katalogitajn kaj lokitaj materialojn en la bretaroj; enestas ankoraŭ multaj libroj ktp ankoraŭ ne katalogitaj;
> 8. Kiujn problemojn, riskojn kaj defiojn ĝi alfrontas?   Vidu supre; bedaŭrinde la defio estas la malmultaj interesitoj kiuj vizitadas la Bibliotekon.

Korajn salutojn,
Enrico G. Borrello

Sten Svenonius

to bibli...@googlegroups.com

Jen mia prezento por la kunsido.

Amike

Sten Svenonius

Por prepari mi proponas organizi vian prezenton respondante la jenajn demandojn:

Sten Svenonius

Malmö Svedio

Prezidanto de Klubo Esperantista de Malmo

Ekonomion de entreprenoj

1974

Kial interesas vin esperantaj bibliotekoj/arĥivoj/muzeoj?

Ni havas bibliotekon pri kiu ni devas zorgi.

Kiun laboron vi jam spertis pri tiaj aferoj? Nenion.

Kiujn talentojn vi havas kaj oferas por aktivula kunlaborado en tiu kampo? Mi estas amatoro.

Laŭ via sperto, kiuj estas la baroj al kunlaborado? Ne suficxa kunlaboro.

Laŭ vi, kiuj estu la prioritatoj? Vivigi la bibliotekon en la estontecon.

Se vi respondecas pri iu esperanta kolekto:

Kie situas la kolekto? Malmo

Al kiu apartenas la materialoj? Sveda Esperanto-Federacio

Al kiu apartenas la ejo? Ni luas de domkooperativo.

Kion ĝi entenas kaj kiom grandas (proksimume aŭ precize)? 90 kvm

Kiuj aliaj respondecas, kaj kiel? Ni cxiuj pere de SEF.

Kiel ĝi estas uzata, kaj de kiuj? Ni registras dauxre librojn kaj volas disponigi la bibliotekon al

interesitoj kaj intersxangxi librojn.

Ĉu ĝi estas priskribita/katalogita, kaj kiel? Pere de excel. Vidu www.biblioteko.esperanto.se

Kiujn problemojn, riskojn kaj defiojn ĝi alfrontas? Por la venontaj jardekoj ni bezonos respondeculojn.

to bibli...@googlegroups.com

Saluton al ĉiuj!

Mi esperas ke ĉiuj interesatoj en la morgaŭa kunsido jam aliĝis al la Virtuala Kongreso kaj pretas uzi Zoom'on en siaj komputiloj.

Mi proponas la jenan ordon:

  1. Mi mem
  2. Ana Manero
  3. Ivan Garcia
  4. Marc Vanden Bempt
  5. Semio
  6. Sten Svenonius

Ĉiu parolus 5/6 minutojn kaj restus duonhoro da debato inter la panelanoj kaj la aŭskultantoj. Ĉiuj povas prepari demandojn kaj komentojn, kiel eble mallongajn.

Se la debato viglos ni povus 'okupi' unu el la vidbabilejojn kaj daŭrigi.

Ĝis morgaŭ do!

Rubeno Fernandez

El 24/11/23 a les 16:37, Sten Svenonius ha escrit:

Néia Lúcia Souza

to bibli...@googlegroups.com
Mi ne sukcesis aliĝi.
Mi uzos la enirilon de Evandro, kiu ne povos ĉeesti la kunvenon.
Neia Lucia
Biblioteko Carlos Domingues
Brazila Esperanto-Ligo

Enviado do meu iPhone

Ivan Garcia

to Bibliotekoj

Kiu estas via nomo?
Ivan Garcia

Kie vi loĝas?
En sud-Valencio

Kiu(j) estas/estis via(j) okupo(j)?
Informatika Programisto

De kiam vi parolas E-on?

2013

Kial interesas vin esperantaj bibliotekoj/arĥivoj/muzeoj?

Mi volas protekti Esperanto-kulturon.

Kiun laboron vi jam spertis pri tiaj aferoj?

Kolekti esperantajxon kaj bitigi ilin en Bitarkivo.org

Kiujn talentojn vi havas kaj oferas por aktivula kunlaborado en tiu kampo?

Mi estas rapida skanante kaj kreante PDF kun sufiĉa kvalito.

Laŭ via sperto, kiuj estas la baroj al kunlaborado?

Ne tro da intereso por arkivado.

Laŭ vi, kiuj estu la prioritatoj?

Arkivado de malnovaĵoj.

Se vi respondecas pri iu esperanta kolekto:

Kie situas la kolekto?
En la Valencia Esperanta Grupo klubejo en.

Al kiu apartenas la materialoj?

Al Valencia Esperanta Grupo

Al kiu apartenas la ejo?

A la E-Grupo valencia.esperanto.es

Kion ĝi entenas kaj kiom grandas (proksimume aŭ precize)?

Libroj, gazetoj, arkivoj, dokumentoj, fotoj, memoraĵoj, kaj aliaj.

900 estis donacita al la Municipa Biblioteko de la urbo je la komenco de la 20a jarcento.

Kiuj aliaj respondecas, kaj kiel?

Aliaj iom por la katalogado.

Kiel ĝi estas uzata, kaj de kiuj?

Por esplorado de Esperanto-historio de instruistoj kaj la studentoj de Esperanto-fako.

Ĉu ĝi estas priskribita/katalogita, kaj kiel?

Jes, en Koha sistemo de esperanto.es.

Kiujn problemojn, riskojn kaj defiojn ĝi alfrontas?

Manko da spaco.

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Karaj gekolegoj,

Jen mi sendas al vi la skizan dokumenton, kiun mi prezentis dum la hieraŭa kunsido kun la celo eventuale revivigi la projekton pri komuna katalogo. Trovu ĝin aldone.

Jen ankaŭ kelkaj ligiloj al aliaj dokumentoj kaj retejoj pri kiuj ni parolis.

Katalogoj de Esperanto-bibliotekoj jam rete disponeblaj per iu profesieca sistemo:

Per Koha:

Per Openbiblio:

Pri Koha:
Funkciado de Koha: https://hdl.handle.net/11013/5527 (Vi povos vidi la aspekton de la administran parton kaj ekzemplojn de pluraj niveloj de katalogado).

Oficial retejo: https://koha-community.org/

Demo: https://koha-community.org/demo/ (Vi povas eniri la provinstalitaĵon kaj iom ludi per la programo)

Pri katalogado:
Bazaj katalogaj scioj: https://hdl.handle.net/11013/5526

Ĝenerale pri katalogado: https://hdl.handle.net/11013/64 (En procezo de reviziado por aldoni i.a. la ekzemplojn en MARC21 laŭ la interfaco de Koha).

Mi ne scias, ĉu mi forgesas sendi ion plian en rilato al viaj demandoj. Se tiel, bv diri al mi.

Ĉu ni sukcesos krei skipeton de fakuloj el diversaj kampoj (inter kvar kaj ses, ni diru) por relanĉi la projekton? Ankaŭ estus tre grave kalkuli je la subteno almenaŭ de UEA.

Denove, mi dankas vin, Rubeno, pro la organizado de la kunsido.
Antaŭpaŝoj por komuna katalogo.docx

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com

Kara Ana,

Dankon pro la mesaĝo kaj la plano. Pri ĝi mi skribus longe kaj detalege sed tro okupas min universitataj taskoj do mi nun fokusiĝos sur la ĉefa punkto.

Mi opinias, ke la plano pri kolektiva katalogo ankoraŭ ne liberiĝis el la sama malvirto kiun ĝi havis antaŭ dek jaroj: troa desuprismo kaj centralizismo.

Eksplicita subteno de UEA ne estas vere bezonata ĉar ĝi ne aŭtomate kuntrenos fidon de la tuta esperantistaro. La Esperanta Civito, ekzemple, restus ekstere.

Krom la afero pri fidindeco kaj aŭtoritato, la problemo ankaŭ ne estas teknika, kaj starigo de taŭga platformo ne aŭtomate varbos la kunlaboremon de esperantistoj, kvankam vi skribas "tre verŝajne, kiam la komuna katalogo estos funkcianta, iom post iom aliĝos pliaj partneroj". Tamen rigardu Bretaron, la fiaskintan projekton de E@I. Ĝi montras ke esperantistoj povas decidi ne kunlabori kun teknike neriproĉinda propono; ankaŭ necesas iel 'ensociigi' la projekton.

Por esence resumi la problemon: kiel eblas starigi internacian kolektivan datenbankon, kaj konvinki ĉiujn uzi la saman komputilan programon, se tio ankoraŭ ne okazas en Hispanujo mem sub la patroneco de Hispana Esperanto-Federacio? En la kazo de katalunaj kolektoj mi ne tuŝos la tiklan politikan kialon, sed la katalogoj de Valencio kaj Saragoso ankoraŭ estas en OpenBiblio.

Tial mi pensas, ke antaŭ ol atendi subtenon de UEA kaj dividi taskojn, pli necesas ke unue landaj asocioj realigu tiun planon je malgranda skalo. Kaj la dua paŝo estus kunlaborado inter du aŭ pli da landaj asocioj. Se tio realiĝos, estos pli facile konvinki aliajn aliĝi al vivanta realaĵo. Katalunaj kolektoj, ekzemple, facile aliĝus al hispan-germana kunlaborado.

Germana Esperanto-Asocio donas interesan ekzemplon de provo al kolektiva aŭ 'konfederacia' katalogo. Tamen mi korespondis kun Barbara Brandenburg pri la defioj de tiu projekto, kaj baldaŭ kundividos tiun rakonton kun la listanoj.

Malgraŭ ĉio, mi ne estas pesimisma, sed nur desubisma.

Pri katalogaj normoj mi havas propran opinion kaj skribus tre longe, sed ĉi tio sufiĉas intertempe.

Laste, sciu ke la jenaj ligiloj ne ŝajnas funkcii: https://hdl.handle.net/11013/5527,https://hdl.handle.net/11013/5526

Rubeno

El 26/11/23 a les 21:07, biblioteko esperanto ha escrit:
[...]

Marc Vanden Bempt

to bibli...@googlegroups.com

Kara Rubeno,

Mi konsentas pri la "desubismo".

Komuna katalogo povas havi du formojn:

1. sama sistemo, en kiu ĉiu kolekto rekte enmetas siajn datumojn
originalajn. Tio postulas centrajn iniciaton kaj daŭran administradon,
pri sistemo kaj pri enhavo.

aŭ:

2. po propra sistemo (povas esti la nuna, excel aŭ alia) en ĉiu kolekto,
kiu enhavas la originalajn datumojn. El ĝi regula (povas esti ekz.
ĉiujara) kopio al centra sistemo, kiu funkcios kiel komuna serĉilo.
Centra iniciato temas nur pri la sistemo, la enhavo ne postulas
kunordigadon.
Tiel funkcias ankaŭ worldcat.org

Tiu dua formo estas plene desuba. Kaj eĉ rapide realigebla.

Konsentite: la unua formo estas pli efika, ĉar ekzemple ĉiu libro nepre
havu propran priskribon al kiu ligiĝas la ekzempleroj en la apartaj
kolektoj (pro tio bezono de ia centra kunordigado enhava). Tio ne nepre
necesas en la dua formo.
Aliflanke: ankaŭ tie jes eblas, kiel pruvas worldcat (ekz. "Vivo de
Zamenhof" montras 4 ekzemplerojn en malsamaj kolektoj).

Niaj provoj tra dek jaroj sugestas ke la unua formo estas tro ambicia or
ni, la dua formo eble jes atingeblas.

Amike,

Marc (iespa.eu)

P.S., pri ISBN: teorie estu nova numero por nova eldono, sed la praktiko
povas decidi malsame.
Ekz.: "Ĉu li bremsis sufiĉe?" de Valano, eldonita dufoje ĉe "Antverpeno
- La Laguna: TK-Stafeto, Belliteratura eldonserio n-ro 39" havas la
saman isbn "90 6336 008 8" en la eldonoj de 1978 kaj 1979.
Ekz. (ekstermovada): "Taaltoerisme, feiten en verhalen over 53 Europese
talen" de Gaston Dorren ĉe "Nederland: Scriptum" havas saman isbn "978
90 5594 886 4" en la eldonoj de aprilo resp. decembro 2012.

Op 2/12/2023 om 22:04 schreef 'Rubeno' via Bibliotekoj:
> [...]
> https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/e560e221-f745-4c04-85b2-11d36bb40085%40yahoo.com <https://groups.google.com/d/msgid/bibliotekoj/e560e221-f745-4c04-85b2-11d36bb40085%40yahoo.com?utm_medium=email&utm_source=footer> om deze discussie op internet te bekijken.

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com

Kara Marc,

Vi ŝajnas forgesi, ke diskuto pri 'komuna serĉilo' estas preskaŭ tiel antikva kiel tiu pri 'komuna katalogo'.

Mi memoras, ke Ana Manero jam proponis tion antaŭ dek jaroj kaj faris provojn kun bibliotekisto-komputisto tiam; ŝi povas refoje raporti.

Laŭ mia memoro montriĝis, ke la teknika defio kaj la necesa kataloga unuecigo estas eĉ pli grandaj ol tiu por komuna datenbanko. Tre malmultaj esperantaj katalogoj povus rete provizi tian serĉilon per la bezonataj strukturitaj datenoj.

Aliflanke, mi ne multe komprenas la celon. Kial rekrei jam funciantajn sistemojn kiel Worldcat aŭ Karlsruhe Katalog? Ili bone montras la esperantajn havaĵojn de ŝtataj bibliotekoj. Nun al Vieno aldoniĝos la kolekto de eksa Biblioteko Hodler en Varsovio kaj la rezultoj plivastiĝos.

La sola avantaĝo krei paralelan serĉilon estus minimume disponigi esperant-lingvan interfacon al esperantistoj. Mi ne vidas plian avantaĝon al tiu duobligo de la funkcio de gaĝaj virtualaj katalogoj. Eble estus pli efike proponi kunlaboron al tiuj katalogoj por traduki la interfacon al Esperanto.

La avantaĝo de centraj datenbankoj estas pli efika utiligado de homrimedoj kaj mono. Malgrandaj esperantaj kluboj kaj privataj kolektantoj ne povas starigi normigitajn retajn katalogojn, sed landaj asocioj povus kunigi la rimedojn (servilojn kaj spertaj prizorgantojn) kaj oferi ilin al siaj asocianoj kiel servon. Tiel videbliĝus la havaĵoj de movadaj kolektoj ekster la ŝtataj bibliotekoj. Se jam multaj asocioj disponus tiajn katalogojn, tiam havus sencon internacia serĉilo kreita kaj mastrumata de esperantistoj mem. En la nuna situacio, tiu propono estas tro frua.

Rubeno

El 3/12/23 a les 9:25, Marc Vanden Bempt ha escrit:

Marc Vanden Bempt

to bibli...@googlegroups.com

Op 3/12/2023 om 10:04 schreef 'Rubeno' via Bibliotekoj:
> Kara Marc,
>
> Vi ŝajnas forgesi, ke diskuto pri 'komuna serĉilo' estas preskaŭ tiel
> antikva kiel tiu pri 'komuna katalogo'.

Mi ne konsciis pri tio [do eĉ ne devis forgesi :-)] Mi ja sekvas
ĉi-liston nur de kelkaj jaroj.

> [...]
> esperantajn havaĵojn de ŝtataj bibliotekoj. Nun al Vieno aldoniĝos la
> kolekto de eksa Biblioteko Hodler en Varsovio kaj la rezultoj plivastiĝos.

Ĉu ni ankaŭ povas uzi Worldcat? Mi imagis (sed ne kontrolis) ke ĝi estus
malferma nur al oficialaj bibliotekoj. Kaj ke tiuj bibliotekoj devos
pagi por tie meti sian katalogon. ktp. Eble vi scias pli pri tio? Se ne,
mi iom esploros mem.

Se ni povas uzi tiujn ekzistantajn, tiam la solvo por tiu formo simple
jam ekzistas: Worldcat kaj/aŭ Katalog. Kaj/aŭ bibcat de GEA. Kial ne.

> [...]
> disponus tiajn katalogojn, tiam havus sencon internacia serĉilo kreita
> kaj mastrumata de esperantistoj mem. En la nuna situacio, tiu propono

Mi konsentas.
Jen ŝajne realisma evolu-vojo.

Marc