interŝanĝo de libroj

Maria Nie

to bibli...@googlegroups.com
Karaj!
Mi volas intarŝanĝi niajn duoblaĵoj kontraŭ la titoloj kiujn ni ne posedas en nia biblioteko.
Mi serĉas la pola literaturo tradukita en esperanto per Antoni Grabowski kaj eldonitaj antaŭ la dua Mond-milito. Ankaŭ ni ne posedas unajn eldonojn de "Qvo vadis". Mankas al ni kongres-libroj.
Mi alkroĉas liston de miaj duoblaĵoj
Mi salutas vin
Maria Niemyjska
Esperanto Libraro
Bjalistoko
Dublaĵoj en Esperanto Libraro.docx

孙明孝

to bibli...@googlegroups.com
kara:
Lastatempe ni okupigxas pri 10-jara jubileo de Esperanto-muzeo en Zaozhuang-a Universitato de Cxinio,en kiu funkcias Esperanto-fako kun bakauxlara diplomo。Poste ni diskutos la interesxangxo de la librojn。
sincere via Semio
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.