artikolo pri la biblioteko en Herzberg

Zsofia Korody

to Bibliotekoj
Karaj,
por informo mi sendas al vi kopion de la tutpaĝa gazetartikolo, kiu ĵus aperis en la regiona gazeto Harzkurier.
Ĝojigis nin la interesiĝo de la juna ĵurnalistino kaj la bona prezentado de Esperanto, Zamenhof, la Esperanto-biblioteko kaj arkivo de nia Esperanto-Centro, niaj agadoj kaj servoj. La grandaj fotoj kaj la teksto vekis la atenton de la legantoj, ni jam ricevis kelkajn telfonvokojn de interesiĝantoj.
Amike,
Zsófia

Esperanto-instruado, biblioteko, muzeo je via servo:
Germana Esperanto-Centro/Interkultura Centro Herzberg
37412 Herzberg am Harz, la Esperanto-urbo
Grubenhagenstr. 6. Tel:+49/(0)5521-5983
http://www.herzberg.de
http://esperanto-urbo.de
(kun  fotoalbumo)
artik2023.03.28h.jpg

Rubeno

to bibli...@googlegroups.com

Dankon!

Ĉu la papera eldono kaj la reta de Harzkurier malsimilas? Mi ne trovas tiun artikolon en ilia retejo.

Se estus sama, pli facilus sendi ligilon al la retpaĝo, por legi ĝin per aŭtomata tradukilo.

Amike,

Rubeno

El 31/3/23 a les 11:49, Zsofia Korody ha escrit:
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

Roland Rotsaert

to bibli...@googlegroups.com
Rubeno,

Ankaŭ mi serĉis kaj ne trovis, sed estas normale: en la reto la gazeto nur metas kelkajn artikolojn, la tuto estas rezervita por la abonantoj. Eble post kelkaj monato ĝi iĝos libere alirebla.

Por mia arĥivo mi transformis la senditan jpg-dosieron al traserĉeblan pdf. Mi nun refaris ĝin kaj al la aŭtomata tekstkontrolo aldonis permanan kontrolon - post kiu restas tamen multaj eraroj. Tiun versio tradukilo eble iom komprenos. (Nur videblas la 'bildo', sed per Ctrl-A kaj Ctrl-C eblas kopii la reale rekonitan tekston al ekzemple Word-dosiero.)

Roland

Op 01/04/2023 om 10:37 schreef 'Rubeno' via Bibliotekoj:
> [...]
20230328_Harzkurier_ Bonvenon im Esperanto-Zentrum Henzberg.pdf