Afiŝo 'Setmana Esperantista Girona'

Roland Rotsaert

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Ĉu kataluna kolego kapablas sciigi al kiu jaro rilatas la aldonita afiŝo (30x42 cm)?
Devas esti ĉ. 1987, pro la jubilea simbolo.

Roland Rotsaert
Setmana Esperantista Girona.jpg

Ivan Garcia

to bibli...@googlegroups.com, Roland Rotsaert

Pri la datoj de tiu Sabato 26 kaj Dimanĉo 27 mi vidas en la kalendaro ke eble estis la 2a Setmana Esperantista de 1987. Ankaŭ kongruas kun la 75 datreveno de la naskiĝo de Ĝirona Espero, kiun vi povas vidi ĉi tie: http://www.esperanto.es:8080/xmlui/bitstream/handle/11013/828/bol286.pdf, estis fondita en 1912.

Kaj tiu kiu afiŝo, kiun mi vidas en Bitoteko: https://bitoteko.esperanto.es/xmlui/handle/11013/4020
eble estas de la jaro antaŭa 1986 ĉar Sabato estis 27 tiam kaj Dimanĉo 28 , ne de la 1987 kiu montras en la ero-detajlo.

Amike
Ivan.

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'Bibliotekoj' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar bibliotekoj...@googlegroups.com.

biblioteko esperanto

to bibli...@googlegroups.com
Karaj,

Mi modifis la jam ekzistantan rikordon laŭ la indikoj de Iván kaj enbitotekigis la duan afiŝon senditan de Roland.