DrivUn '23 в Амстердам на 27и септември

Milen Dyankov

to Bulgarian Java Users Group
Здравейте,

ако на някой от вас му се ходи на конференция в стил open space (unconference) с тематика около event-driven, message-driven, DDD, distributed systems, ... нека да хвърли едно око на https://drivun.co/

Мога да уредя няколко безплатни билета за DrivUn + AxonIQCon (на същото място следвашщия ден). Пишете ми ако ви интересува. Още не знам колко билета ще имам но поне два ми се струва реално.

Поздрави,
Милен

Nayden Gochev

to Bulgarian Java Users Group, Milen Dyankov
Това е яко, най-якото е че е в Амстердам :+)))))))

хаха за съжаление аз няма да мога да отида, но определено хора... кво се чудите :)) gogogo :)

Regards,
Nayden
--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Bulgarian Java Users Group“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до bg-jug+un...@googlegroups.com.