Polyglot4DEV нова конференция - 6ти Октомври, CFP, CFS & CF visitors ;)

Nayden Gochev

to Bulgarian Java Users Group
Здравейте хора,

организирам една нова конференция на 6ти октомври, 2022.

Нарича се Polyglot4dev и първия edition ще бъде polyglot4j, а именно Java програмисти искащи да научат нещо, което не е java и да станат polyglot-ни програмисти :)
За справка САМО тази година ще е 4j, догодина няма да е за Java, може би няма да е за програмен език, може да е Polyglot4Нещо друго, но винаги идеята е да е за различни езици и технологии с определена target група, било то таргетирана по език, domain, етц. (да е ясно сексистски евенти като polyglot4girls или how to pickup girls in 10mins няма да има ;) , всякакви там момичета на релси са напълно достатъчни.)

Идеята за тази година е , че ще се разгледат езици и технологии близки до java или такива използвани често заедно с Java. В 1 ден ще се разгледат над 5-6 езика и технологични стека.. с цел супер бързо и лесно да научим супер много.

Имаме отворено CFP до 25ти август ако някой от вас иска да предложи лекция на https://polyglot4dev.com горе CFP линка :)

Билетите са 70лв (35лв за студенти) и ако се чудите защо ? Защото е делничен ден и с 2 думи е трудно фирмите да изпращат служители на безплатен евент. А още по трудно е на безплатен евент през weekend, така че решението е платен евент през седмицата. Все пак всяка нормална фирма има бюджет за конференции и 70лв (с ДДС) са нищо във всички случай.

В момента вече имаме лекции за TypeScript, Kotlin, Dart, Scala, C# дори, имаме и за различни технологии на тези езици - NPM node_modules истории, Webpack магии, Kotlin MultiPlatform, FLUTTER :D , NuGet - NuPogodi :) и всякакви такива maven wanna-be-та.

Идеята за 1 ден ще научите поне още 1 език и неговия стек и дефакто да станете полиглоти :))) , така утре ако ви се налага да напишете мобилно приложение, или нещо на JavaScript/TypeScript или да фикснете някой бъг, за който фронтендъри или мобилните типове се мъчат с дни, то това няма да изглежда много трудно и невъзможно. Най-малко дори да сте с management планове ще ви бъде полезно да знаете нещо повече от само Java и Spring ;).

ВАЖНО :
Всеки бил НЯКОГА лектор на КАКЪВТО и да е Java евент организиран от Българската Java потребителска група - било то jProfessionals, jPrime или месечните евенти, дори и този евент да е бил преди 10 години - ИМА БЕЗПЛАТЕН БИЛЕТ. Само моля да ми пише на gochev[at]gmail.com за да го запиша.

Също пиша ви и във връзка с една игра - ПЪРВИТЕ 30, да 30, отговорили ми вярно на субективния въпрос  - КОЙ друг език, дето не е Java, е най-много като Java, ще спечели билет. Отново пишете ми на мейла горе gochev[at]gmail.com .

Имайте в предвид, че и този и всеки евент се прави с цел community-то и най-вече ние всички в България да се развиваме максимално и да не бъдем завзети или заменени от индийци, китайци, виетнамци и т.н. в следващите 5 години, но това зависи от нас :), за това и всеки евент лично аз се опитвам да е максимално достъпен.

П.П.  Имаме още няколко места за спонсори с право на щанд (2 мисля), ако някоя фирма има желание да пише.

П.П. За всички rage-ващи с/у парите или защо не е безплатен.. елате и обещавам на самия евент ще разберете защо не е безплатен. Мисля да направя нещо, което не е правено никога свързано с евенти и се надявам да е само началото на подобна практика.

П.П.
Сори за спама... :( ама уж е за добро.