Upcoming events

Nayden Gochev

to Bulgarian Java Users Group
Здравейте,
малко updates & events от мен.

Първо на 28ми АПРИЛ ще бъде първата Java бира в София от lockdown време.
Ще бъде в KANAAL и както винаги всеки е добре дошъл БЕЗ регистрации.

После на 18ти МАЙ ще има Java бира в Пловдив

Не страдайте очакваме и Java бира в София на 12ти Mай, но все още не сме създали събитието.

И на края на месеца на 25 и 26 МАЙ се надяваме да се видим с всички вас на jPrime и да вече имаме програма https://jprime.io/agenda (party)

Но това не е всичко ! :)
На 18ти ЮНИ ще имаме jProfessionals в Пловдив , още не е направен евента, но трябва да се появи тук https://jug.bg/events/ в най-скоро време.
На 18 ЮНИ след евента ще има и Java бира в Пловдив, така че дори да идвате от София целия ви ден ще бъде забавен ;)

Имаме планирана бира и за ЮНИ и за София, но все още чакаме точна дата.

Имаме планирана бира и за ЮЛИ за София, но все още чакаме точна дата.

През АВГУСТ на 30ти  ще правим отново Java Beer Summit в Mаймунарника в София!.
Тази година си имаме и готин сайт https://summit.java.beer/
Може да пуснете предложение за лекция от 15мин .. :) или просто да дойдете да пиете бира този път и с картофки ;)

И да имаме планирани бири в София дори и за Септември и Октомври.... :)  за тях... ще има спам някой ден :>

Ако не искате да получавате подобни мейли в bg jug mailing list то ми напишете мейл и няма да изпращам :), така ще държим групата чиста за милионите технически въпроси, които дискутираме :D

Найден
и другите замесени Митя, Мишо, Иван, Дойчин и Марто макар и незнаещи и неподозиращи за този спам мейл.