база данни

Неда

to bg-gr...@googlegroups.com
Здравейте,
> Заедно с мои партньори искаме да издадем джобно издание на правописен речник
> на българския език и търсим база с данни за думичките. Дали моге да ни
> помогнете?
> Ако -да, моля, пишете ми.
> Хубав ден!
Message has been deleted

Vanyo Georgiev

to bg-gr...@googlegroups.com
Базата данни на "Речник на българския език" http://physics-bg.org/z/index.php?pid=2 е достъпна за всеки и може да бъде изтеглена от тази страница: http://vanyog.com/_new/index.php?pid=84 Ако имате нужда от повече информация, питайте.

Maria Radeva

to bg-gr...@googlegroups.com
С удоволствие бих помогнала, но не пишете как бих могла?

На 3 април 2015 г., 11:02, Неда <nelilo...@abv.bg> написа:

--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „Български речник и граматика“ в Google Групи.
За да се отпишете от тази група и да престанете да получавате имейли от нея, изпратете имейл до bg-grammar+...@googlegroups.com.

--
Хубав ден!

Мария Радева

Юрий Митов

to bg-gr...@googlegroups.com
        Чудесно е, но съм тотално безработен.
         Ако ми кажете как, ще Ви помогна.

   Хубав и ползотворен ден

to bg-gr...@googlegroups.com
   Нещо са се объркали кореспонденциите, получих от Мария Раднева. Идеята май бе друга, но бе приятно. Мария с удоволствие би помогнала.
Лека.

to bg-gr...@googlegroups.com
Получих две еднакви съобщения.
Идеята ви за джобен формат е добра, но смятам че е трудно продаваемо. По-скоро, ако подготвите речника, помислете за мобилно приложение /мога да съм полезен/, което е по-актуално за учащи и пишещи, които са най-активните ползватели..
База данни има в десетки отпечатани речници - вижте в каталозите на  НБКМ и книжната продукция на ИБЕ-БАН, както и вв Интернет. За да избегнете авторските права е необходимо да се направи нов Словник, който да обхване лексиката от 1989 насам или нещо друго, но свое по идея!.
Успех!

to bg-gr...@googlegroups.com
Здравейте,

Първо, моля, когато отговаряте на писма от групата „Български речник и граматика“ в Google Групи, изтривайте цитирането на писмото, на което отговаряте, защото, знаете, всички писма автоматично се публикуват на страницата на групата и там не изглеждат добре, когато съдържат едни и същи, многократно повтарящи се цитати.

Относно идеята за мобилно приложение:
Ако сте готов да помогнете за реализиране на такова приложение под формата на програма с отворен код, то може да започнем веднага.
С кои инструменти за създаване на мобилни приложения имате опит?
Също и, в кое публично хранилище предпочитате да се съхранява кода на приложението?