AP'deki toplantı kaydı

1 view

Arif Ali Cangı

to egeçep avukatları, ÇEVRE HAREKETİ, TBB Çevre ve Kent Hukuku Komisyonu, bergam...@yahoogroups.com, beyaza...@googlegroups.com, elelehareketi yahoo grup, kazdag...@yahoogroups.com
27 Ocak 2016 günü AP'de yapılan Türkiye'de Çevre Adaleti toplantısında  iki oturumun kaydını ilginize sunuyorum. Linke tıkladığınız zaman sayfanın sağ altında dil seçeneğinden 'TR'yi seçerek Türkçe dille dinleyip izleyebilirsiniz.
(Ben ÇED Mevzuatı ve Halkın Katılımı Sorunu başlıklı sunum yaptım, Efemçukuru Altın Madeni sürecinden örnek verdim, 2009/7 Sayılı genelgenin üzerinde durdum. Kaydın 02.22- 02.36 saatleri arasında, ayrıca Türkiye'ye biçilen "mülteci krizi ile terörle mücadelede stratejik rol"konusundaki itirazımı kaydın 01.39-01.44 arasında izleyebilirsiniz)
Türkiye'de çevresel Adalet
Demokrasi Çerçevesinde Türkiye ve AB Hukuk Kuralı Mega Projeler
Çarşamba, 27 Jan 2016 09:30
http://greenmediabox.eu/en/ct/118-Environmental-Justice-in-Turke