Psaní webových stránek na starém počítači nebo notebooku

Ingvor

to bestevergroup
Myslíte si, že k napsání webové stránky můžete použít starý notebook. Jsou vhodné, nebo by bylo lepší použít něco nového? Jen mě zajímá, jestli to utáhne nebo ne.

Gerth Sniper

to bestevergroup
Teoreticky byste mohli napsat webovou stránku o jakékoli staré věci. Nemyslím tím prostě žádný Commodor nebo něco jiného, ale na počítači starém asi 10 let to docela jde.

вівторок, 1 серпня 2023 р. о 12:16:48 UTC+3 Ingvor пише:

Amelie

to bestevergroup
 Teoreticky je samozřejmě možné všechno, ale ve skutečnosti je váš případ pochybný, abych byl upřímný, myslím, že je pro vás lepší zvolit novější modely počítačů. Bylo řečeno, že předchozí autor neumí používat notebook? To je mi opravdu divné. Tam je všechno jednoduché i u starších modelů, stačí ho zapnout a používat sám. Ne, no určitě si můžete uživatelská příručka ke stažení  https://manymanuals.cz/   vyhledat a podívat se tam, jestli váš model bude na seznamu, ale souhlasím, že neumět používat notebook je trochu divné, to mi promiňte

вівторок, 1 серпня 2023 р. о 12:40:05 UTC+3 snipe...@gmail.com пише: