triatló Challenge de Vichy (France)

1 view
Skip to first unread message

Sergi Valverde

unread,
Sep 2, 2013, 4:00:59 AM9/2/13
to besalú_cross
Hej!!!

Molta atenció!

Ahir en German va finalitzar el seu segon triatló amb distàcia Ironman
(4km nedant, 180km de bicicleta i 40km corrent).

més info:

http://www.challengevichy.com/lang1/


moltes felicitats!!
s

Toni Cuesta

unread,
Sep 2, 2013, 4:04:06 AM9/2/13
to besalú_cross, sergi

Felicitats German!!!!

Sent from Yahoo! Mail on Android



From: Sergi Valverde <serg...@gmail.com>;
To: besalú_cross <besalu...@googlegroups.com>;
Subject: [besalu_cross] triatló Challenge de Vichy (France)
Sent: Mon, Sep 2, 2013 8:00:59 AM

--
==========================================
LLISTA DE CORREU BESALUCROSS
==========================================
http://besalucross.blogspot.com.es
http://twitter.com/besalucross
-
Per publicar una entrada a aquesta llista, envia un correu electrònic a besalu...@googlegroups.com.
Per anular la teva subscripció, envia un correu electrònic a besalu_cross+unsub...@googlegroups.com.
Per veure la llista online,  visita https://groups.google.com/d/forum/besalu_cross
---
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "besalú_cross" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a besalu_cross+unsub...@googlegroups.com.
Para obtener más opciones, visita https://groups.google.com/groups/opt_out.

mireia...@gmail.com

unread,
Sep 2, 2013, 6:54:20 AM9/2/13
to besalu...@googlegroups.com, sergi
German!!!!

Felicitats, ets el nostre ídol!

Ja ens explicaràs com ha estat l'experiència.

Salut i a recuperar-se!

m

El dilluns 2 de setembre de 2013, Toni Cuesta ha escrit:
Per anular la teva subscripció, envia un correu electrònic a besalu_cross...@googlegroups.com.

Per veure la llista online, visita https://groups.google.com/d/forum/besalu_cross
---
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "besalú_cross" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus correos electrónicos, envía un correo electrónico a besalu_cross...@googlegroups.com.

Jordi Serra Teixidor

unread,
Sep 2, 2013, 1:53:04 PM9/2/13
to besalucross
Felicitats German ets el millor!!!!!!!!! 

Jordi Serra.Pitra

 
> From: serg...@gmail.com
> Date: Mon, 2 Sep 2013 10:00:59 +0200
> Subject: [besalu_cross] triatló Challenge de Vichy (France)

German mas hormigo

unread,
Sep 3, 2013, 6:53:41 AM9/3/13
to besalu...@googlegroups.com
Eiii,gracies a tots,ja soc al poble,i hem podre dedicar mes a besalu cross,aviat fare la cronica,per qui la vulgui llegir.Moltes gracies a tots perel vostre suport¡¡¡


2013/9/2 Jordi Serra Teixidor <pit...@hotmail.com>

mireia...@gmail.com

unread,
Sep 3, 2013, 7:16:08 AM9/3/13
to besalu...@googlegroups.com
Fantàstic German,

la penjarem al blog, l'esperem amb molta il.lusió!

:-)

JORDI LAGARES ROSET

unread,
Sep 3, 2013, 10:31:26 AM9/3/13
to besalu...@googlegroups.com
Amb moltes ganes de poder-la llegir.
Explica-ho amb tots els pels i senyals :-)
Felicitats.
Jordi

___________________________________________________
Jordi Lagares Roset - www.lagares.org
"La informàtica com tothom. Com tothom amb la informàtica"
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages