Dimissió com a membre de la junta de Besalú Cross

2 views
Skip to first unread message

German mas hormigo

unread,
Oct 31, 2015, 2:14:59 PM10/31/15
to besalu...@googlegroups.com, Besalú Cross
Bona tarda,aquest mail es per donar per acabat el meu temps com a membre de la junta de Besalú Cross,i presentar la meva dimissió.
El motius son clars,no crec que pugui aportar el mínim que hauria de tenir un membre de la junta,no he pogut participar en moltes reunions,tampoc he pogut aportar gaires ajuts,per no dir cap.
El meu concepte de participació interna en una junta es clara,i el temps de dedicació a una junta també,i com que crec que no he complert cap d'aquestes dos,presento la meva dimissió.
Desitjo que continueu amb aquesta empenta que teniu com a grup,i com no des del Consell d'entitats continuarem treballant amb tot lo que necessiteu.
Moltes gràcies per tot aquests anys treballant junts,i que ens puguem veure en altres juntes.
Una abraçada a tots/es ,i fins la propera aventura.

German Mas
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages