Fwd: IX CURSA CASTELL

1 view
Skip to first unread message

Besalucross

unread,
Apr 19, 2016, 4:50:34 AM4/19/16
to besalu...@googlegroups.com

---------- Missatge reenviat ----------
De: alejo almendros <alejo.a...@hotmail.es>
Data: 18 d’abril de 2016, 22:41
Assumpte: IX CURSA CASTELL
Per a:


Bona nit


Inscripcions IX CURSA CASTELL de FIGUERES

Hi ha dues opcions, amb o sense obsequi, amb un preu popular de 6. D'aquesta manera ens adaptem a les peticions que havíem rebut  altres edicions. Tothom mantindrà la resta de serveis:  dutxes, guarda-roba, zona de pàrking  i  avituallaments amb aigua, entrepà i fruita


IMPORTANT:  Aquest any la sortida és a les 10:00  i la cursa dels menuts a les 09:30


Si vols més informació o bé, vols fer la teva inscripció, pots entrar a la nostra web o al blog de la cursa.  També pots fer la teva inscripció el dia de Sant Jordi, a la parada del C.A.F. a la Rambla de Figueres

atletisme.org           runcastell.blogspot

Salutacions


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages