Fwd: XXII Mitja Marató de la GARROTXA

0 views
Skip to first unread message

Besalucross

unread,
Apr 17, 2016, 5:03:05 AM4/17/16
to besalu...@googlegroups.com

---------- Missatge reenviat ----------
De: Infocursa <info...@gmail.com>
Data: 16 d’abril de 2016, 23:15
Assumpte: XXII Mitja Marató de la GARROTXA
Per a: MIREIA DOSIL BONMATI <mireia...@gmail.com>


El 24 d’abril arriba la XXII Mitja Marató de la GARROTXA i 3a Cursa Popular de 10 Km
El millor paisatge a la millor prova de la comarca!

Recorda, tothom que acabi la mitja dins l’horari establert s’emporta 1 pernil !!! i pels de la popular un lot d’embotits !!!

Prova puntuable per la lliga E.O.S

Inscriu-te JA !!! places limitades

http://www.peacock.cat/cat/index.php

 

Lliga E.O.S : Mitges Maratons, curses de 5 i 10km:

Tots els participants a les quatre mitges maratons de Banyoles, Olot, Empúries i Figueres i que finalitzin les tres curses tindran un obsequi, com també els qui participint als 5 o 10km de la lligueta.( Olot, Empúries, carrer Nou, La Llagosta,…)

Els deu primers homes i les deu primeres dones de cada lliga tindran un obsequi especial!


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages