Fwd:

3 views
Skip to first unread message

Sergi Valverde

unread,
Mar 15, 2016, 11:37:57 AM3/15/16
to besalú_cross

---------- Forwarded message ----------
From: Muntanya <munt...@cnbanyoles.cat>
Date: 2016-03-15 16:32 GMT+01:00
Subject:
To: "albert...@gmail.com" <albert...@gmail.com>, "anna.v...@udg.edu" <anna.v...@udg.edu>, "garc...@gmail.com" <garc...@gmail.com>, "jaumef...@gmail.com" <jaumef...@gmail.com>, "jo...@nafnaf.es" <jo...@nafnaf.es>, "joar...@gmail.com" <joar...@gmail.com>, "joel.sa...@gmail.com" <joel.sa...@gmail.com>, "jordirig...@gamil.com" <jordirig...@gamil.com>, "jordirig...@gmail.com" <jordirig...@gmail.com>, "jo...@sixtemia.com" <jo...@sixtemia.com>, "klareta....@gmail.com" <klareta....@gmail.com>, "manelt...@gmail.com" <manelt...@gmail.com>, "mor...@gmail.com" <mor...@gmail.com>, "panxii...@gmail.com" <panxii...@gmail.com>, "paufig...@gmail.com" <paufig...@gmail.com>, "pepj...@hotmail.com" <pepj...@hotmail.com>, "rec...@gmail.com" <rec...@gmail.com>, "roadp...@gmail.com" <roadp...@gmail.com>, "serg...@gmail.com" <serg...@gmail.com>, "surroc...@gmail.com" <surroc...@gmail.com>, "xavi_a...@hotmail.com" <xavi_a...@hotmail.com>




Hola a tots,

Us escric per recordar-vos que d'aquí a 19 dies tenim la V Cursa de muntanya , una prova on molts de nosaltres i treballem molt perquè tothom la pugui gaudir al màxim.

Escric a tos vosaltres que sou integrants del grup, o heu estat part d'ella, o d'alguna manera heu estat interessats amb la secció de muntanya que res ens farà més il·lusió que veure-us a la línia de sortida.

Si alguna persona no pot córrer, però si li agradaria , forma part de l' organització o del voluntariat, esteu tots convidats i de segur que trobarem un lloc per vosaltres. Totes les mans són poques.

Doncs fins molt aviat companys!!




Mariona Masanas Peraferrer
Coordinadora del Grup de Muntanya
munt...@cnbanyoles.cat
mariona...@gmail.com
@MarionaMasanas
626168704

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages