---------- Forwarded message ----------
From:
Muntanya <munt...@cnbanyoles.cat>Date: 2016-03-15 16:32 GMT+01:00
Subject:
To: "
albert...@gmail.com" <
albert...@gmail.com>, "
anna.v...@udg.edu" <
anna.v...@udg.edu>, "
garc...@gmail.com" <
garc...@gmail.com>, "
jaumef...@gmail.com" <
jaumef...@gmail.com>, "
jo...@nafnaf.es" <
jo...@nafnaf.es>, "
joar...@gmail.com" <
joar...@gmail.com>, "
joel.sa...@gmail.com" <
joel.sa...@gmail.com>, "
jordirig...@gamil.com" <
jordirig...@gamil.com>, "
jordirig...@gmail.com" <
jordirig...@gmail.com>, "
jo...@sixtemia.com" <
jo...@sixtemia.com>, "
klareta....@gmail.com" <
klareta....@gmail.com>, "
manelt...@gmail.com" <
manelt...@gmail.com>, "
mor...@gmail.com" <
mor...@gmail.com>, "
panxii...@gmail.com" <
panxii...@gmail.com>, "
paufig...@gmail.com" <
paufig...@gmail.com>, "
pepj...@hotmail.com" <
pepj...@hotmail.com>, "
rec...@gmail.com" <
rec...@gmail.com>, "
roadp...@gmail.com" <
roadp...@gmail.com>, "
serg...@gmail.com" <
serg...@gmail.com>, "
surroc...@gmail.com" <
surroc...@gmail.com>, "
xavi_a...@hotmail.com" <
xavi_a...@hotmail.com>
Hola a tots,
Us escric per recordar-vos que d'aquí a 19 dies tenim la V Cursa de muntanya , una prova on molts de nosaltres i treballem molt perquè tothom la pugui gaudir al màxim.
Escric a tos vosaltres que sou integrants del grup, o heu estat part d'ella, o d'alguna manera heu estat interessats amb la secció de muntanya que res ens farà més il·lusió que veure-us a la línia de sortida.
Si alguna persona no pot córrer, però si li agradaria , forma part de l' organització o del voluntariat, esteu tots convidats i de segur que trobarem un lloc per vosaltres. Totes les mans són poques.
Doncs fins molt aviat companys!!
Mariona Masanas Peraferrer
Coordinadora del Grup de Muntanya
munt...@cnbanyoles.cat
mariona...@gmail.com
@MarionaMasanas
626168704