Lisboa postasi 1

Sinan Eden

to Sinan Eden
Selam millet,

Birinci ayın şerefine

Sinan Eden.....
If I were immortal, I would kill myself right now.
Lisboa postasi 1.pdf

Levent Sagun

to benmatema...@googlegroups.com
Sinan sagol çok tatlı anlatmissin herseyi! :)
Mayıs-Haziran civarı oralara gelme planim var netlesirse muhakkak haber veririm, senin oralara da gelirim, feritlere sormama bile gerek kalmaz sen oradaysan zaten :)

Öte yandan, yza doğru feitler buraklar ve hep beraber istanbulda buluşsak ne güzel olur, herkesi çok özledim dogrusu!

Su an brooklyn'de eski bir arkadaşımın evindeyim 7-8 turk buluştuk, geleneksel yemekler yapalım yanında rakı icelim dedik, ben de manti actım, harbiden yaptım, tavsiye ederim çok lezzetli oluyor ama öte yandan pek de tavsiye etmem çok vakit alıyor... :)

Sevgiler,

Levent
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "benmatematikgordum" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için benmatema...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.