Bolu Yaz Matematik Enstitüsü

Samet

to benmatema...@googlegroups.com, bounma...@googlegroups.com
Merhaba arkadaşlar,

Aşağıda benim de katılacağım bir yaz matematik enstitüsü var, Ben güzel ve yararlı olacağını düşünüyorum. İstediğiniz vakit, istediğiniz kadar kalabileceğiniz bir yer. İnsanlarla tanışıp kaynaşmanın dışında bir takım mesleki gelişim çalışmaları da yapılacakmış.

Enstitüde düzenlenecek olası araştırma konuşmalarına ek olarak, Lisansüstü öğrencilerine yönelik bir takım mesleki gelişim çalışmaları da yapılacaktır:Örneğin

  • Mesleki İngilizce: Nasıl Yazmalı?
  • Nasıl Seminer Vermeli?
  • LaTeX ile matematik yazmak,
  • Sage/Python ile matematik programları yazmak.
Daha ayrıntılı bilgiyi Kurşat Aker'den alabilirsiniz.(kursa...@gmail.com)
ayrıca aşağıdaki linkte daha da ayrınıtılı bilgiler bulabilirsiniz.

http://www.gursey.gov.tr/~aker/BMYE-Duyuru1.html

Hepinize kolay gele.

Bolu Yaz Matematik Enstitüsü, 1 - 31 Ağustos 2011, Abant İzzet Baysal Üniversitesi

Bolu Yaz Matematik Enstitüsü'nün temel amacı,

  • araştırmacılarımızı,
  • araştırma yapmaya başlamış ya da başlayacak öğrencilerimizi,
  • bir araştırma enstitüsüne henüz konuk olmamış gençleri

biraraya getirmektir.

devamı.....http://www.gursey.gov.tr/~aker/BMYE-Duyuru1.html

--
Samet KESERCİ