Bukoop

Serdar Altok

to benmatema...@googlegroups.com
Merhaba arkadaslar,

Universitede dogrudan ureticeden urun alip, hem saglikli urunler
tuketilmesini hem de ureticinin hak ettigi parayi alabilmesini
hedefleyelerek kurulmus bir kooperatif var. Ben ozellikle salca,
pirinc, nohut, bal gibi gida maddelerini almak icin kullaniyorum ve
cok memnunum. Urunlerin tamamini www.bukoop.org adresinden
gorebilirsiniz.

Uye olduktan sonra internet uzerinden siparis verebiliyorsunuz, ancak
uyelik bedeli 100tl ve bunu odemeden urunleri denemek isterseniz ben
sizin yerinize siparis verebilirim. Ilerisi icin matematik bolumu
ogrencileri ve asistanlari icin tek bir hesap olusturulmasi
dusunulebilir. Dolayisi ile bu 100tl yi kafaniza takmayin, ben bu para
odenmeden alisveris edilmesini saglayacagim.

Benim ideal alisveris sistemi oldugunu dusundugum bu sistemin devam
etmesi icin yeterli sayida insanin burayi kullaniyor olmasi gerekiyor.
Umarim talep azligindan dolayi son bulmaz. Bu sebeplerden dolayi
hepinizi kooperatifimize davet ediyorum.

Siparislerinizi bekliyorum :)

Gorusmek uzere,

Serdar