Bir SOP girisimi

Sinan Eden

to Sinan Eden, Sinan Eden
Merhaba arkadaslar,

Berlin'e yollamak uzere bir SOP yazmayi denedim ben.  Bir goz atip kisisel email adresime (sina...@yahoo.com) yorum yazmak isterseniz hic kizmam size.  (Tabii ki Turk usulu yapip bu isi son gune biraktim, yarin basvuruyu yollamam gerekecek...)

mutlu gunler :)

Sinan Eden.....
If I were immortal, I would kill myself right now.

A trial for SOP - Sinan Eden.doc

levent sagun

to benmatema...@googlegroups.com
sinan merhaba,
dosyaya birseyler yazdim.
sagdan soldan duydugum yorumlari sana sattim. :)
hicbiri kendi fikrim degil, genel elestirilere gore gorduklerim o yonde. daha az geyik daha cok matematik! :)
vaktin var gibi. online yollayacaksin degil mi? ayin 31'i son tarih sanirim.

hadi kolay gelsin, gorusuruz.

levent

2010/12/29 Sinan Eden <sina...@yahoo.com>

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "benmatematikgordum" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için benmatema...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

SOP - Sinan Eden.doc