Sop

cincinim

to benmatema...@googlegroups.com
Merhaba dostlar,
Her sene ayni hikaye kaldigi yerden devam eder. Biz yine ayni yerde sop asamasindayiz. Yaptigimiz sop gecelerinin emeklerini hala yiyoruz acikcasi. Ama dosyalara ulasamiyorum gruptaki artik. Eskiden bir suru sopumuz vardi, Mehmetin, Yusufun, Umitin vs. bunlari sanirim Sinan koymustu dosya olarak ama artik dosyalari goremiyorum. Ulasabilen, yakininda olan, gonderebilecek var mi bu siralar?

Saglicakla kalin
Duygu

Sinan Eden

to benmatema...@googlegroups.com
Canım,

Asistanlar odasındaki (zindan gibi olan değil, normal oda olan) bilgisayarlara kaydedilmişti diye hatırlıyorum. Ben biraz kurcaladım, bende birkaç tane var. (Gerçi kendiminkini bulamadım.)

Eğer orada bulamazsan yeniden ses ver, iyicene bakayım bilgisayarımın derinliklerine.

görüşrk
sinan :)

2012/11/6 cincinim <duygu...@gmail.com>

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "benmatematikgordum" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msg/benmatematikgordum/-/fq19Vw42Gz8J adresini ziyaret edin.