Feza Gursey Enstitusu ile ilgili kotu haber

Sinan Eden

to Ben Matematik Gordum
Selam millet,

Feza Gursey Enstitusu'nun basina bir corap orulmekte su gunlerde. Enstitu, Gebze'ye tasinmak ve oradaki ArGe Merkezi'ne baglanmak isteniyor. Oysa bildiginiz uzere FGE'de matematik ve teorik fizik calismalari yurutuluyor. Bu corap, bir cesit 'ortadan kaldirma' projesine benziyor.

Simdilik yapilabilecekler:
1* Ekteki dokumani okuyun ve konuyla ilgili bilgilenin.
2* Asagidaki linke tiklayarak, enstitu ile ilgili izlenimlerinizi aktarin. Belki sonra bir zaman ise yarar.
https://spreadsheets.google.co​m/spreadsheet/viewform?formkey​=dGtpZHJnYjc2LUpQUUlQMllCWlRKa​Xc6MQ&ifq
Baska gelismeler olursa yine gruba yollayacagim.

mutlu gunler :)

Sinan Eden.....
If I were immortal, I would kill myself right now.
fezagursey_basinbulteni-2.pdf

Levent Sagun

to benmatema...@googlegroups.com
Bir iki başka gruptaki yazışmalara göre çorap coktan örülmüş ve ayağımıza giydirilmek üzere anladığım kadarıyla.

Bizim grupta (fizikvespam) imbm gibi bir yapıya büründürüp işlevini olduğu gibi devam ettirmek de bir seçenek olarak konuşuldu, Nihat Berker buna ön ayak olabilir dendi. Ne kadar gerçek olabilecek göreceğiz.
--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "benmatematikgordum" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için benmatema...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ezgi Kantarcı

to benmatema...@googlegroups.com
Merhaba,
Feza Gürsey'den faydalanan insanlardan biri olarak, bu konuda desteğimi belirtme ihtiyacı hissediyorum, özellikle de bu kadar hızlı ilerliyorken işler. Nasılı konusu ise tartışılabilir, şu anda blogda bakanlığa  ve tübitak başkanına mail ve faks gönderme opsiyonları var, ama belki daha ekip halinde bir çalışma yapabiliriz. Bir yerlerde bir imza kampanyası olabileceğine inanıyorum, bulsam yayacağım =). Onun dışında belki biz de öğrenciler olarak farklı bir yoldan gitsek iyi olur gibi geliyor, rakam ve istatistikler dışında daha kişisel, duygusal ve onun ötesinde yaratıcı olma şansımız var çünkü.
Ama nasıl?

E. Mehmet Kıral

to benmatema...@googlegroups.com
Enstitu, tubitak ile bogazicinin ortak enstitusu

Bogazicinin bu konuda soz soylemeye hakki yok mu?

Feza Gursey enstitusunde bogazicinden kim sorumluysa onunla konusulabilir once. Sonra rektorle kafa kafaya verilip bir cozum aranabilir.

2011/7/13 Ezgi Kantarcı <ezz...@gmail.com>

--
Eren Mehmet Kıral

Sinan Eden

to benmatema...@googlegroups.com
Selam,

Bogazici'nin soz soylemeye hakki yok sanirim. Karar alinmis ve uygulaniyor. Surada anlatiliyor biraz: http://savefezagursey.wordpress.com/2011/07/13/time-frame-for-feza-gursey/

Ezgi'cim. FGE'den Kursat Aker'in sureci profesyonelce ve gerektigi bicimde yuruttugune inaniyorum. Kendisiyle (Facebook'tan, telefonla ya da epostayla) iletisime gecebilirsin ve ne yapilmasinin faydali olacagini ogrenebilirsin. Simdilik meselenin Nukhet Yetis'in sahsinda cozulecegi kanisi hakim. Bunun icin de kamuoyu yaratilmaya calisiliyor.
Imza Kampanyasi konusuna da buradan yaklasilmis ve ust duzey akademiklerin mektuplari yayinlanmis blog'da. Ben de Kursat'tan haber bekliyorum bir seyler yapmak icin, ama gayet onunla irtibata gecip "soyle soyle yapabilirim" denebilir, harekete gecilebilir gibime geliyor.

optum hepiciginizi