Műsor

K. Demeter Erika

to bemlista

                                                                          Kedves Mindenkori Bemesek!

Szeretettel ajánljuk figyelmetekbe közelgő műsorunkat!

„Kodály nyomában"

Ünnepi műsor Kodály Zoltán születésének 125-ik évfordulója alkalmából

A Bem Néptáncegyüttes műsora

2008. március 29. szombat 18.00

Budapest XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata
MŰVELŐDÉSI KÖZPONT, Színházterem (volt MOM)
1124 Budapest, Csörsz u. 18.

Jegyek a Budapest XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata Művelődési Központ jegypénztáránál kaphatók.

Információ:
Tel.: (06/1) 319 98 54 / 202

b...@freemail.hu,

www.bemfolk.hu

Belépő: elővételben 700.-Ft; helyszínen: 800.- Ft.

A műsorban közreműködők:

Bem Táncegyüttes gyermek, ifjúsági, és felnőtt csoportjai

ProFun kórus - Karnagy: Énekes Katalin

Gázsa zenekar

Istvánfi Balázs – duda; Legeza Márton - tekerő

Kodály nyomában"

„Visszanézni megtett útra, akár hegyek közt, akár az életben, nem szerettem soha. Mindig csak arra néztem, ami előttem volt." (Kodály Zoltán)

A Bem Táncegyüttes Kodály népdalgyűjtő útjai nyomában,- a fent idézett mottót követve- egyes általa bejárt vidék táncaiból kíván rövid ízelítőt adni.

A választott levél- és filmrészletekkel célunk, hogy nézőink jobban megismerjék Kodály Zoltánt nemcsak, mint zeneszerzőt, népzenekutatót, pedagógust, a Kodály-módszer kidolgozóját, hanem, mint embert is.

"A zene lelki táplálék, és semmi mással nem pótolható…"- vallotta Kodály. Nekünk a zene és a tánc a lelki táplálékunk. Hittel, meggyőződéssel állítjuk, hogy semmi mással nem pótolható.

Művészeti vezetők: Kis István és Kis Demeter Erika

Szeretettel várjuk előadásunkra!

--
Kis Demeter Erika
Tel. 06 20 266 6890