Hernieuwing aansluiting

1 view

Belseelse Trappers vzw

Mar 23, 2021, 5:12:26 PMMar 23
to Belseelse Trappers

Beste Trappers,

De corona-epidemie lijkt weer aan kracht te winnen. Nochtans is er ook hoop op beterschap, want de vaccinaties komen stilaan op gang.

Clubritten zitten er nog niet direct in, maar individueel fietsen, of in groepjes van maximaal 10, is voorlopig wel toegelaten (tenzij de veiligheidsraad deze week de maatregelen weer verstrengd: hou de beslissingen in het oog).

Nu het lente is, wordt stilaan het weer ook aangenamer en uitnodigend om er met de fiets op uit te trekken. Wij kunnen alleen maar aanraden hiervan te genieten. Als je niet graag alleen fietst, probeer dan samen af te spreken om een klein groepje (max. 10) te vormen.

Wie in regel is met het lidmaatschap voor 2021 is tijdens deze ritten ook verzekerd via onze Sportievak-verzekering. Het heeft dus wel degelijk zin om je aansluiting te hernieuwen indien je dat nog niet deed. In tegenstelling tot vorig bericht, is een verlenging van het lidmaatschap wel degelijk nodig om verzekerd te blijven, zo liet Sportievak ons weten. Ik had dat een tijdje geleden anders begrepen en meegedeeld. Mijn excuses voor de verwarring hierover, en bij deze een warme oproep om alsnog je aansluiting voor 2021 in orde te brengen indien dat nog niet gebeurd was.

Wij wensen jullie veel fietsplezier en hopen dat jullie en je naasten ook de komende tijd nog veilig en gezond blijven.

Tot binnenkort!

--
Sportieve groeten,

Gunther Daman