Nieuw lid? Stel jezelf even voor.

1 view
Skip to first unread message

Bjorn Baten

unread,
Mar 3, 2011, 2:30:57 PM3/3/11
to belgianbushcrafter
Als je nieuw bent stel jezelf dan even voor. Zo kunnen mensen
misschien specifiek aan jou vragen stellen omdat ze weten dat jij meer
van het onderwerp af weet.

Hallo, ik ben Bjorn studeer momenteel nog voor ingenieur en hou wel
van eender welke outdoor activiteit, zolang ik maar één kan zijn met
de natuur. Ik ben vooral geïnteresseerd in low budget tools, high
quality tools en army tools.
Mvg Bjorn
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages