דיון - בהמשך לשיעור מס' 1

1 view

הרב פינחס מרטון

to בית המדרש הקהילתי קרית ביאליק
ב"ה

דיון - בהמשך לשיעור מס' 1 (שהתקיים ב 17.11.15)

שלום לכולם,

תודה על המפגש אמש. קיבלתי משוב טוב וחיובי מכמה מהמשתתפים, ואשמח לקבל ביקורת חיובית או ביקורת בונה.

כמה נקודות קטנות בהמשך לשיעור:

* כדאי מאוד לקרוא את מאמרי ההעשרה הנפלאים שמופיעים בחוברת מיד בסוף שיעור מס' 1.

* כדאי לחפש קצת בגוגל על ד"ר טל בן שחר - האיש שההרצאות שלו בנושא פסיכולוגיה חיובית מבוקשות ביותר בכל העולם. כתב ספר "באושר ובאושר".

* הטלפון שלי הצליח להקליט חלק מהשיעור, כנראה נגמרה לו הסוללה. את הדברים העיקריים (החצי השני) אין בהקלטה.
מי שמעוניין בכל מקרה להאזין לחלק הראשון של השיעור - ניתן לעשות זאת כאן: http://yourlisten.com/ChabadBialik/NjNjFhOD

* ולסיום: הנקודה החשובה ביותר בשיעור של אתמול, הייתה בסיום. בהגדרה מחדש של המושג "אושר", והכלי לאושר באמצעות ה"ענווה". האדם המאושר אינו עוסק בעצמו בכלל. הוא עסוק בשליחותו. זה מה שמביא לנו אושר אמיתי ומתמשך. הדוגמא שמובאת בחוברת היא נפלאה: כשאנחנו לא מרגישים אבר מסויים, משמע האבר בריא. הכל זורם. בהקשר לנקודה הזו, אני רוצה להמליץ מאוד מאוד על המאמר של הרב צבי פרימן - כאן: http://www.he.chabad.org/library/article_cdo/aid/1058620/jewish/-.htm

להתראות ביום שלישי הקרוב.

נ.ב. אם תשיבו למייל זה כל הקבוצה תוכל לראות את ההודעה. אם רצונכם לכתוב לי מייל פרטי, הקישו על הכתובת: ra...@chabadbialik.co.il

--
בברכה,