加州飞盘的朋友需要北京飞盘的朋友帮忙!

Lauren Reed

to Beijing Ultimate, Elizabeth Acierno
Sorry for the spam everyone - if you know someone who can help out with this request I'd really appreciate it! I will be in town in early February for work and may have some free time to see you lovely people - will let you know if it works out. If you are ever in soCal (San Diego specifically) you have a place to stay.

大家好!我知道我离开中国之后偶尔和你们联系,但是还非常想念你们!!

我现在请求你们帮一忙:我的圣地亚哥飞盘队的朋友需要帮助,所以我当然想到你们!

她是一个教育系博士生,需要拍摄公立高中代数课的录像。她想拍摄四到六个星期的课,最好是公里高中当时所有的代数课,比如,如果有五个代数老师,所有的老师的同一门课被拍摄下来。她会给摄像师相当的报酬,也会给参加的老师小礼物。因为她不会说中文,跟她联系时需要用英文。

如果你们认识公立高中老师或者高中的管理员,请把信息转发给他们或者直接和我的朋友联系!她想马上开始办下来。

他的联系方式(cc‘ed):Lisa Acierno <lisa.a...@gmail.com

非常感谢!如果你们想和我联系,我的微信是 Lauren R - 罗岚 -- 请加我到你的朋友名单上!

新年快乐!

罗岚/Barbie