instalacja bs4

Monika Bratek

to beautifulsoup
Cześć,
Mam problem z instalacją biblioteki BeautifulSoap, w celu późniejszego web scrapingu tabeli z HTMLa. Czy jesteście w stanie mi podpowiedzieć co mogę zrobić? Wyskakuje mi cały czas błąd No module named 'bs4'.
Próbowałam instalować w cmd i po komendzie pip freeze pokazuje mi się takie coś:
appdirs==1.4.4
beautifulsoup4==4.9.3
bs4==0.0.1
certifi==2020.12.5
chardet==4.0.0
distlib==0.3.1
filelock==3.0.12
idna==2.10
requests==2.25.1
six==1.16.0
soupsieve==2.2.1
urllib3==1.26.4
virtualenv==20.4.6

Pomóżcie proszę.
Monika

FMAPR

to beauti...@googlegroups.com
Jeśli masz więcej niż jedną wersję Pythona na swoim komputerze, być może zainstalowałeś bs4 na jednej z nich i próbujesz użyć bs4 w innej wersji. Radzę poprosić o pomoc w języku angielskim z oczywistych powodów. Przynajmniej użyj tłumacza Google, tak jak ja, aby przetłumaczyć to, czego potrzebujesz

Regards,
Filipe.