Informatie i.v.m. KIJKCIJFERS gezocht!

Carl Janssen

Hallo,

Ik zoek informatie over de kijkcijfers! Ik moet namelijk een werkje maken
voor school met als onderwerp: kijkcijfers.

Alle informatie is dan ook welkom:
- Van wie gaan de kijkcijfers uit (welk instituut)?
- Hoe worden ze gemeten?
- Hoeveel mensen werken aan de metingen mee?
- Zijn ze betrouwbaar?
- enz.

Kortom, alles, maar dan ook alles i.v.m. kijkcijfers is welkom via e-mail:
>>> carl.j...@advalvas.be <<<

Alvast bedankt!
Carl Janssen

CONTACT CARL JANSSEN
- carl.j...@advalvas.be
- carlj...@geocities.com
-------------------------
CARL JANSSEN'S HOMEPAGE:
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Stage/2608
http://come.to/carl.janssen
http://dit.is/belgische-radio
http://carl.mypage.org

-------------------------
TE KOOP:
PC 486 DX2-66 Intel
* Minitower
* 8 Mb RAM
* 3.5" DD
* 420 Mb HD
* CD-ROM Mitsumi
* VLB Controller
* VLB S-VGA 1MB
* Creative Labs Sound Blaster 16 Value E.
* Mitac 1450PB 14" Kleurenmonitor RL NI DC
* Chicony Azerty BE Keyboard
* Mouse
ALLES voor 20.000 BEF
Inlichtingen: carl.j...@advalvas.be
-------------------------
TE KOOP:
PRINTER
HP Deskjet 510
Prijs overeen te komen!
Inlichtingen: carl.j...@advalvas.be

Crashman

Neem eens een kijke op http://www.audimetrie.be

Veel geluk met je werkje!

Crashman

unknown forever

Erg boeiend is ook teletekst pagina 218 en 219 van de NOS, daar vind je van
maandag tot en met vrijdag kijkcijfers over alle Nederlandse netten.
http://www.omroep.nl/cgi-bin/tt/nos/page/218

Wat ook leuk is om kijkcijfers te onderscheppen van Amerikaanse
internet-providers. Dat is meer een TOEVAL treffer, als je aan het zoeken
bent naar getallen, dan heb je ineeens een "backbone" uitdraai en kun je
zien hoe vaak bepaalde informatie is opgevraagd.

Lode Vermeiren

to unknown forever

> [...]
> bent naar getallen, dan heb je ineeens een "backbone" uitdraai en kun je
> zien hoe vaak bepaalde informatie is opgevraagd.

Hebben internetproviders nu ook al kijkcijfers ???
Wat bedoel je ?

Q_1_2_...@hotmail.com

...lees nu ook de bovenste alinea op https://radiovisie.eu/blad-537-cim-fietsverkeer-tros-fm-en-jelle/ m.b.t. de kijkcijfers. Hartelijke groeten van Nico uit Gouda(NL).

Q_1_2_...@hotmail.com