Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Waarom nog altijd in 4:3 ???

0 views
Skip to first unread message

De Gemuilkorfde Burger

unread,
May 17, 2008, 9:56:38 AM5/17/08
to
Hoe komt het toch dat onze omroepen vaak in 4:3 uitzenden als het
originele formaat breedbeeld was ?
Ik was net een opname van "The I Inside" van 2Be aan het bekijken van
24 april ll. en zag dat het in 4:3 uitgezonden werd.
Volgens imdb.com was het origineel dus 2.35:1
Dat is dus echt volledig breedbeeld zoals je in de cinema ziet, en dat
gaan ze dan kapotknippen tot het 4:3 is !!!
Wat voor een knoeiers zijn dat toch, en dan zijn ze verwonderd dat ze
zoveel kijkers verliezen.

Walter Vermeir

unread,
May 17, 2008, 6:11:48 PM5/17/08
to

Het kan nog erger. Vijftv heeft vandaag "Das boot" uitgezonden niet
alleen in 4:3 maar ook nog in het Engels gedubed.

0 new messages