VRT-nieuws of nieuws -show?

Koen Godderis

VRT-journaal duurde vandaag 42 min en 27 seconden. Zowel VRT als VTM zouden
hun nieuws inkorten. We zijn nu een 2-tal maand verder en lap! Ze zijn weer
bezig met 3 kwartier nieuws. Niet de kwanteit van het aantal nieuwsitems
telt maar de kwaliteit!!!

Geef toe de VRT is toch wel heel erg gevtmiseerd. Karolien 'kijk welk kleren
ik aan heb' Vandenberghe die haar showtje komt doen, Sabine 'kijk wat
Justine Henin niet heeft heb ik wel' Haagdoren die met haar weerbericht nu
al IN het nieuws zit ... Het entertainment-gehalte ligt vrij hoog in het
VRT-nieuws. Dat is net wat het nieuws zo langdradig maakt.

Ik merk heel veel 'VTM' inhet VRT-journaal. Let wel, de VTM van toen ze veel
kijkers haalden. Nu lijkt VTM wel een middelmatige regionale zender.

Jos.

Koen Godderis <koen.g...@zieprovider.be> schreef in berichtnieuws
403e41ab$0$13853$ba62...@news.skynet.be...

En "het proces van de Eeuw" moet nog beginnen. Kijk bvb. maar een in de
programmaboekjes op zondag as. naar de duur van het journaal...

Jos.

ficje

"Koen Godderis" <koen.g...@zieprovider.be> wrote in message

Nčh Godderis, heb je last van een identiteits-crisis?
Maar je hebt gelijk.

Tip : kijk gewoon naar het 20-uur journaal op Canvas. 't Duurt slechts een
kwartiertje en je krijgt de belangrijkste items op je bord.
Je kan dan tenminste genieten van de zoveelste herhaling van Spin City
(VT4 - rond 19h).

mvg,

fic.

Kathy

Ik merk gewoon heel weinig tv op de vaderlandse zenders, ik treed je
inderdaad bij in je mening over het nieuws. Het is redelijk waardeloos,
begint net zo'n onding te worden als sky news, dat is ook meer een
aaneenrijging van trailers voor sky programma's dan effectief nieuws.
Vrt, heeft opnieuw iets te bewijzen hier, heel het "middle of the road"
gedoe is lijkt me niet de taak van een openbare omroep. Men durft niet
meer te zijn wie men is in Brussel. Ik heb je eerdere betogen over de
bbc en heel de hutton toestanden gelezen, en kan je mening daar niet
bijtreden, integendeel, de ouwe beeb doet wel wat ze moet doen nog
altijd. Het is makkelijk als de overheid dan betuttelend komt zeuren dat
journalistiek enkel mag gevoerd worden op de manier zoals ze dat zelf ok
vinden. Gebeurd hier in Belgiė ook met de plastieken Stevaert 'goed voor
de mensen zijn en hun keihard in hun gezicht afzeiken" politiek, maar
dat is meer voor be.politics.
mvg
kathy

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://mediamagazine.nl/kort-medianieuws-eurovisie-songfestival-radio-10-nos-en-meer/ staat daarnaast nu ook dit te lezen: Hartelijke groeten van Nico uit Gouda(NL).

In het kader van een Europees onderzoeksproject wil VRT Innovatie onderzoeken of mensen beter of slechter geïnformeerd worden wanneer ze gericht nieuws ontvangen. Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02/07/vrt-nws-zoekt-testers-voor-gepersonaliseerd-nieuwsaanbod/

Q_1_2_...@hotmail.com

...op https://mediamagazine.nl/kort-medianieuws-sbs6-glasvezel-apple-tv-vrt-en-meer/ staat nu dit te lezen: Nico.

VRT NWS-journalist en filmreporter Ward Verrijcken is overleden. Hij was 47. De nieuwsdienst reageert verslagen op zijn dood. Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/01/vrt-nws-journalist-en-filmreporter-ward-verrijcken-47-is-overl/

Q_1_2_...@hotmail.com

...en lees, zie(3x) en (her)beluister(2x) nu ook https://radiovisie.eu/afscheid-nemen-van-ward-verrijcken/?highlight=ward Nico.

NicouitGouda

Nico qwerty