Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Wat als je dit aanbood??

0 views
Skip to first unread message

user

unread,
Jan 1, 2010, 12:17:34 PM1/1/10
to
Opname van radio / tv. (via de EPG)

In dit geval ziet sat als dvbt/tnt er net hetzelfde uit voor de gebruiker:

Vb pagina: let wel: op mijn computer is de rode knop "opname programmeren"
in 1 click, maar dit is een vb pagina, die niet werkt voor jou!

http://users.fulladsl.be/~spb13810/research/vdr/whats_on.html (jammer: de
zendernaam is wit: selecteer met de muis om te inverteren)

Je biedt dus opnames van progs aan. Nadien kan gebruiker die progs
bekijken. (a ?1-5? euro per opname).

Hoelang duurt het voor je kan beginnen?
Of zou je "ter goeder trouw" kunnen beginnen, en eventuele probs achteraf
regelen?

"geloof in de vrije markt, vrij ondernemen"? Deuk erin.

software is ubuntu linux + vdr.org

--
--
What's on Shortwave guide: choose an hour, go!
http://shortwave.tk
700+ Radio Stations on SW http://swstations.tk
300+ languages on SW http://radiolanguages.tk

user

unread,
Jan 1, 2010, 12:22:12 PM1/1/10
to

Luc Van Braekel

unread,
Jan 1, 2010, 12:45:40 PM1/1/10
to
On Jan 1, 6:17 pm, user <d...@allemaale.be> wrote:

> Je biedt dus opnames van progs aan.  Nadien kan gebruiker die progs
> bekijken.  (a ?1-5? euro per opname).
>
> Hoelang duurt het voor je kan beginnen?
> Of zou je "ter goeder trouw" kunnen  beginnen, en eventuele probs achteraf
> regelen?

Als jij programma's automatisch opneemt op basis van de voorkeuren van
je gebruikers, en je laat die opnames ook afspelen via streaming of
downloads, dan verspreid jij tv-programma's en moet je auteursrechten
betalen.

Problemen "achteraf regelen" kan natuurlijk altijd mits betaling van
duizenden euro's aan boetes.

Luc

bleh�

unread,
Jan 1, 2010, 3:07:47 PM1/1/10
to
user wrote:

Ik gebruik al een paar jaar MythTV voor die dingen. Vond het toen beter
dan VDR

-YvesDM

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

user

unread,
Jan 1, 2010, 3:20:42 PM1/1/10
to
Luc Van Braekel wrote:

> Problemen "achteraf regelen" kan natuurlijk altijd mits betaling van
> duizenden euro's aan boetes.


"als het de moeite niet is om aan te beginnen, blijven we aan den dop"

0 new messages