Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Vlaams spelprogramma in Japan

6 views
Skip to first unread message

Webmanneken

unread,
Mar 17, 2013, 10:42:38 AM3/17/13
to
Wat was de naam van een Vlaams spelprogramma, een jaar of 5 geleden,
waarin de deelnemers (geen bv's) allerlei moeilijke dingen moesten doen,
over een periode van 14 dagen in Japan, en een grote geldsom konden
winnen (op VT4?)?

MrT

unread,
Mar 17, 2013, 2:33:22 PM3/17/13
to
Webmanneken schreef:
Lost in Tokyo ?

Froppel

unread,
Mar 19, 2013, 9:37:14 AM3/19/13
to
Na rijp beraad schreef Webmanneken :
> Wat was de naam van een Vlaams spelprogramma, een jaar of 5 geleden, waarin
> de deelnemers (geen bv's) allerlei moeilijke dingen moesten doen, over een
> periode van 14 dagen in Japan, en een grote geldsom konden winnen (op VT4?)?

Peking Express. ;-)


Webmanneken

unread,
Mar 20, 2013, 1:38:18 PM3/20/13
to
Op 17/03/2013 19:33, MrT schreef:
Juist!
Thanks!


0 new messages