Vraag: is een toestel dat de HD kanalen uit FR kan nemen, in orde? Ik
veronderstel ...
Er staat een leugentje om betswil:
"Omdat in Belgiė er nog geen commercieel platform voor digitale
ethertelevisie is kan men de omschakeling makkelijker maken dan in Nederland
het geval is."
Omdat er een staat is die wegkwijnt, kunnen wij alles.