Pfffff ... balen man. Jurgen Verstrepen geen fractieleider, geen
ondervoorzitter.
Kan hij niet nog eens overlopen? Kwestie van zijn stoeltje nog eens 5
jaar te jatten. En de kiezers te bedriegen.
Radio- en tv-gezicht De Baetzelier neemt het postje in wat Jurgen zoooo
graag ambieerde.
Maar boontje, komt die niet ooit eens om zijn loontje?
Exit Verstrepen.
Moet je je kiezers maar niet als een lafaard een mes in de rug steken!
http://www.youtube.com/watch?v=48JObFqENu4
Vlaams Belang en LDD de laatste jaren schade toegebracht, en dus de
rechtse ideologie in Vlaanderen.
En de vijand van je vijand, dat is uiteraard je vriend. En jobke bij
het linkse potverteerdersclubje van de VRT ligt alvast klaar.
SOLDEN - WINKEL - DRUK - BLOEIENDE ZAAK - OMZET MET 6 NULLEN !!!!