On 2/4/2012 11:24 AM, Gerard H. Pille wrote:
> Uwe Hayek wrote:
>> On 2/3/2012 5:58 PM, Gerard H. Pille wrote:
>>> Tulip wrote:
>>>> "Dat gebeurde volgens Bohez in verschillende landen. "Als dat in Belgiė
>>>> 0 procent is, is dat omdat we hier geen winst maken", aldus nog Bohez."
>>>>
>>>>
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/120203_bekaert_belastingen
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>> Die Bohez weet dus niet of Bekaert in Belgiė winst gemaakt heeft,
>>> belasting betaald heeft, kortom, echt de persoon die ze hierover moesten
>>> ondervragen.
>>
>>
>> Zaagt eens niet !
>>
>> Maak zelf winst en betaal zelf belastingen, maak een ander zijn
>> rekeningen niet.
>>
>> Uwe Hayek.
>
> Dat zou je wel willen.
Helemaal niet. Ik laat iedereen vrij.