mollen

lieve blommaert

Ik heb een probleem met molshopen in mijn gazon ?
Wat kan ik er aan doen????.

rita de waegenaere

flessen omgekeerd in de groend steken
bij lij is dat gelukt
groetjes rita
"lieve blommaert" <dendermond...@rago.be> schreef in bericht

Sammy Van de Putte

Iets wat over 't algemeen helpt: MOTTEBALLEN in de molle gaten
Sammy

"lieve blommaert" <dendermond...@rago.be> schreef in bericht

carine uytdenhouwen

een mollenverjager op batterijen in de grond steken of de mollen proberen
vangen

Ne Varietur

"lieve blommaert" <dendermond...@rago.be> schreef in bericht
> Ik heb een probleem met molshopen in mijn gazon ?
> Wat kan ik er aan doen????.

30 cm gewapend beton.

Zonder dank.

--
Ne Varietur
"Aliquando praeterea, rideo, jocor, ludo, homo sum" -

Albe

lieve blommaert a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;

> Ik heb een probleem met molshopen in mijn gazon ?
> Wat kan ik er aan doen????.

Molklemmen >:|

--
Mail? Look here: http://www.alain-beguin.be - Mesnews Translators
Team.

Ne Varietur

"Albe" <pri...@usenet4all.org> schreef in bericht

> lieve blommaert a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;
>
> Molklemmen >:|

Geef me je adres: ik zal eens een molklem komen uitproberen op jouw zachte
delen...
Ga je schamen, dierenbeul.

Albe

Ne Varietur a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;

> Geef me je adres: ik zal eens een molklem komen uitproberen op jouw zachte
> delen...
> Ga je schamen, dierenbeul.

Schaamdelen? :')

Tiens, er stond toch een "duivelke" achter mijn bericht?

Ne Varietur

> Ne Varietur a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;

> Schaamdelen? :')
>
> Tiens, er stond toch een "duivelke" achter mijn bericht?

Niks duivelke. Een konijn op een skatebord, ja!
;-)

Albe

Ne Varietur a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;
> "Albe" <pri...@usenet4all.org> schreef in bericht

> Niks duivelke. Een konijn op een skatebord, ja!
> ;-)

Dat ligt aan Outlook Express B-)

Ne Varietur

> Ne Varietur a écrit/wrote/schreef le/on/op 12-2-2008 Saint Félix ;

> Dat ligt aan Outlook Express B-)

Ik spaar het milieu en loop Bill Gates niet klakkeloos achterna. ;-)
goed is goed genoeg...

Alain Beguin

Ne Varietur wrote:

> Ik spaar het milieu en loop Bill Gates niet klakkeloos achterna. ;-)
> goed is goed genoeg...

Wie is Bill, pfff ?

Ik zit eigenlijk meer achter Linus Torvald :-)

> "Soms lach ik bovendien, maak ik gekheid; speel ik, ben ik mens"

Da's gezond, man. Leven en laten leven ;-)

--
www.alain-beguin.be
Knode on Ubuntu 7.10.

Ne Varietur

"Alain Beguin" <pri...@usenet4all.org> schreef in bericht

> Wie is Bill, pfff ?
>
> Ik zit eigenlijk meer achter Linus Torvald :-)

De vriend van Charlie Brown?
http://oneyearbibleimages.com/linus.jpg

:-)

> Da's gezond, man. Leven en laten leven ;-)

Zo is dat...

Gunter Schelfhout

Ne Varietur wrote:

> Geef me je adres: ik zal eens een molklem komen uitproberen op jouw zachte
> delen...
> Ga je schamen, dierenbeul.

Ik heb reeds 'carbuur' geprobeerd en ik heb geen zin om elke 30 meter een
zo'n trildildo in de grond te steken.
Ik heb dus net molklemmen gekocht.

Al hebben ze bij Aveve ook van die 'landmijnen' tegen mollen. :-)

Ne Varietur

"Gunter Schelfhout" <no....@please.com.invalid> schreef in bericht

Aààààrghhhh

Is dat nu zo erg, een paar molshopen? Ik spreid die gewoon uit op de gazon.

Tsk....

Gunter Schelfhout

Ne Varietur wrote:

[knip]

> Aààààrghhhh
>
> Is dat nu zo erg, een paar molshopen? Ik spreid die gewoon uit op de
> gazon.

Dan heb je waarschijnlijk geen zware kleigrond, anders zou je dat niet
zeggen.
Uitspreiden is dan niet in duizend-en-één kruimels, maar in 10 grotere
brokken.

Alain Beguin

Ne Varietur wrote:

> Is dat nu zo erg, een paar molshopen? Ik spreid die gewoon uit op de
> gazon.

Voilà, mijn hof is er vol van, laat de natuur toch doen.
Gewoon met een rijf wat uitstrekken en het is zelfs goed voor de verluchting
van de grond.

Alain Beguin

Gunter Schelfhout wrote:

> Dan heb je waarschijnlijk geen zware kleigrond, anders zou je dat niet
> zeggen.
> Uitspreiden is dan niet in duizend-en-één kruimels, maar in 10 grotere
> brokken.

Dit had ik nog niet gelezen...
Dan wel klemmen zeker?
Och arme die lieve beestjes ! B)

Gunter Schelfhout

Alain Beguin wrote:

> Dit had ik nog niet gelezen...

Als ik zo'n grond had als bij mijn pa vroeger (Lier), dan was het ook voor
mij geen probleem. Dat was idd met een hark effe overgaan en het was in
orde.
Maar hier is het hele andere koek.

> Dan wel klemmen zeker?

Tja, ze naar de buren verjagen is ook geen oplossing en niet echt
buurvriendelijk.

> Och arme die lieve beestjes ! B)

Ik doe normaal geen dier kwaad en heb ze hun gang laten gaan sinds ik niet
meer hoefde te maaien. Maar aangezien ik het maaien niet lang meer kan
uitstellen, is het spijtig genoeg de enige oplossing.

Ne Varietur

> [...]
> mij geen probleem. Dat was idd met een hark effe overgaan en het was in

Ha, zijt gij van Lier??

Den deze ook. :-)

Ne Varietur

> Ne Varietur wrote:
>
> [knip]

> Dan heb je waarschijnlijk geen zware kleigrond, anders zou je dat niet
> zeggen.

Heu, West-Vlaanderen?

> Uitspreiden is dan niet in duizend-en-ייn kruimels, maar in 10 grotere
> brokken.

Gewoon laten verdrogen en plat trappen.

Ne Varietur

> Dit had ik nog niet gelezen...
> Dan wel klemmen zeker?
> Och arme die lieve beestjes ! B)

* MEP *

Gunter Schelfhout

Ne Varietur wrote:

[knip]

> Ha, zijt gij van Lier??

Yep.

> Den deze ook. :-)

Define 'deze'.

Ne Varietur

"Gunter Schelfhout" <no....@please.com.invalid> schreef in bericht

Moi. Ik. Ondergetekende.

De Bist...

Alain Beguin

Ne Varietur wrote:

> * MEP *

ROFL, waar heb ik dàt nog gelezen ?

Message has been deleted

Alain Beguin

Ne Varietur wrote:

> * MEP *

Mijn maat heeft geschreven dat ik moest terug */MEP/* (pen) :-)

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Op z'n krent!

Ik kom aan zijn krent niet aan ...

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Alain Beguin microgolfde op 12/02/2008, zo rond 19:01:06, dit
> culiterair hoogstandje:

> Ow, je kent hem?

Nee, maar een Lierse krent moet nogal hard zijn... (van horen zeggen) :-)

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Dan neem je een plank ofzo...

Opstoker !

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Achteraf, om de bewijzen te laten verdwijnen...

Ik pas...
Genoeg voor vandaag, ik ben dat niet gewoon lol

Ik vind het wel gek dat ik bij jullie via Gorgelgroups binnen geraak, maar
dan toch geen antwoorden kan lezen...

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Gelukkig maar, geen vreemde luizen in onze pels!

Hier zijn geen Vreemde.Luizen, meneer...

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Alain Beguin microgolfde op 12/02/2008, zo rond 19:37:09, dit
> culiterair hoogstandje:

> In Ptest zien we anders wel eens een vreemde luis binnendringen :-p

héhé maar ik zou een "truc" moeten hebben om de rest te kunnen lezen :-)

Message has been deleted

Pegasus

Alain Beguin frituurde onderstaande:

> héhé maar ik zou een "truc" moeten hebben om de rest te kunnen lezen :-)

Heu...even bellen naar die mannen in Mechelen ! :-)
grt,

--
Pe.

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Ja, telenetter worden.

*Jamais* !

Alain Beguin

Pegasus wrote:

*Never* !

Message has been deleted

Pegasus

Alain Beguin frituurde onderstaande:
> *Never* !

Het is dus *non* ? ;-)
grt,

--
Pe.

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Alain Beguin microgolfde op 12/02/2008, zo rond 19:48:13, dit
> culiterair hoogstandje:

> dan geen truc.

Pfff... niks verloren :-p

Alain Beguin

Pegasus wrote:

Voilà, zo geraken wij in de politiek :-)

Alain Beguin

Alain Beguin wrote:

> Voilà, zo geraken wij in de politiek :-)

Tiens, dit wordt een serieus draadje...
Allemaal met mollen begonnen

Message has been deleted

Alain Beguin

Murkha wrote:

> Alain Beguin microgolfde op 12/02/2008, zo rond 19:57:21, dit

> culiterair hoogstandje:

> Waarom probeer je dat dan?

SSSssst ! Thuis is bezig

PCVO11