Grtz, N.
Moet je niet op voorhand opzeggen?
> Ik dacht dat dat verboden was?
Wat staat er in het contract?
--
2215 Eis nooit op als recht wat je als een gunst kunt vragen. P.Darbo
Je zal wellicht wel op voorhand moeten opzeggen, dat vinden we ook geen
probleem. Ik zou graag weten wat er in het contract staat maar ik weet niet
zeker of ze dat wel gekregen heeft...
Best eens naar de Mobistar helpdesk bellen en de voorwaarden opvragen
--
MarcB
Goed idee, was ik al van plan. Zal meteen effe vragen aan de medewerker hoe
het juist zit.