Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

weglopen bij Mobistar-> gestraft?

0 views
Skip to first unread message

Nicolas

unread,
Jul 29, 2009, 1:44:31 PM7/29/09
to
Mijn vriendin zit bij Mobistar met haar GSM en haar contract van 24 maanden
is afgelopen. Er zijn wel betere formules te vinden dan wat zij nu heeft.
Maar volgens haar nonkel sturen ze bij Mobistar naderhand, nadat je
weggelopen bent, altijd nog een ferme factuur (meer dan 30 euro), ook al is
je contractperiode afgelopen. Als straf omdat je wegloopt, of iets
dergelijks. Wat is daarvan waar? Heeft iemand hier al eens zoiets
meegemaakt? Ik dacht dat dat verboden was?

Grtz, N.


Murkha

unread,
Jul 29, 2009, 1:55:21 PM7/29/09
to
*Nicolas*

Moet je niet op voorhand opzeggen?

> Ik dacht dat dat verboden was?

Wat staat er in het contract?

--
2215 Eis nooit op als recht wat je als een gunst kunt vragen. P.Darbo


Nicolas

unread,
Jul 29, 2009, 2:51:51 PM7/29/09
to

"Murkha" <spamfr...@telenet.be.lnvalid> schreef in bericht
news:4a708d50$1...@news4us.nl...

> *Nicolas*
>> Mijn vriendin zit bij Mobistar met haar GSM en haar contract van 24
>> maanden is afgelopen. Er zijn wel betere formules te vinden dan wat zij
>> nu heeft. Maar volgens haar nonkel sturen ze bij Mobistar naderhand,
>> nadat je weggelopen bent, altijd nog een ferme factuur (meer dan 30
>> euro), ook al is je contractperiode afgelopen. Als straf omdat je
>> wegloopt, of iets dergelijks. Wat is daarvan waar? Heeft iemand hier al
>> eens zoiets meegemaakt?
>
> Moet je niet op voorhand opzeggen?
>
>> Ik dacht dat dat verboden was?
>
> Wat staat er in het contract?
>

Je zal wellicht wel op voorhand moeten opzeggen, dat vinden we ook geen
probleem. Ik zou graag weten wat er in het contract staat maar ik weet niet
zeker of ze dat wel gekregen heeft...


MarcB

unread,
Jul 30, 2009, 12:45:51 PM7/30/09
to
Nicolas wrote:

Best eens naar de Mobistar helpdesk bellen en de voorwaarden opvragen
--
MarcB

Nicolas

unread,
Jul 30, 2009, 4:51:57 PM7/30/09
to

"MarcB" <mb...@telenet.be> schreef in bericht
news:47kcm.69031$H86....@newsfe07.ams2...

Goed idee, was ik al van plan. Zal meteen effe vragen aan de medewerker hoe
het juist zit.


0 new messages