"~PCfreakŠ~" <pcf...@werktniet.invalid> schreef in bericht
news:do0bf795qltj2dop3...@4ax.com...
> Op Sat, 24 Dec 2011 07:52:12 +0100, schreef "Ngai Moko"
> <
mwam...@hotmail.com> het volgende.
>
>> Alles nog es goed nagekeken maar van Format niets te vinden op de GSM,
>> Ook
>> in de handleiding niets van te vinden.
>> Ik ga er in de loop van de week mee naar de winkel waar ik hem kocht,
>> mogelijk weten die me te vertellen wat het probleem is/wat ik mis doe.
>> groet William
>
> Ik heb die manual eens opgezocht en het kaartje is weldegelijk te
> formatteren, dit staat er in;
>
> De geheugenkaart bewerken
> U kunt een geheugenkaart formatteren om alle gegevens te verwijderen, of
> u kunt de gegevens op de geheugenkaart met een wachtwoord beveiligen.
> Selecteer Menu > Toepassngn > Kantoor > Best.beheer.
Bedankt, als ik dat doe in Best. beheer zie ik 3 opties
* Telefoongeheugen in C = vrij 44 MB
* Geheugenkaart in E vrij = 1.2 GB
* Back up
als ik Geheugenkaart in E vrij = 1.2 GB aanklik zie ik idd alle bestanden op
E staan (net zoals in Verkenner van MS)
maar nergens de mogelijkheid om te formatteren, maar moet daar een
willekeurige map aanklikken.
Daar zie ik weer een keuzenlijst waaronder FORMAT
Ze hebben dat daar bij Nokia goed verstopt ;-) ik ga dat morgen proberen met
de lege
micro sdkaart en laat er een dezer iets over weten.
In ieder geval erg bedankt voor de hulp en een zalig Kerst vanavond
mvg William