Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

regisseurs boos op telenet

1 view
Skip to first unread message

Johan P

unread,
Oct 2, 2009, 3:03:07 AM10/2/09
to
BOZE BRIEF VAN FILMMAKERS AAN TELENET

De eerste uitreiking van de Prime Star
Award werd donderdagavond overschaduwd
door een boycot van de Vlaamse filmma-
kers. Velen stuurden hun kat en onder-
tekenden een boze brief waarin ze
aanklagen dat moederbedrijf Telenet te
weinig auteursrechten uitbetaalt.

Telenet stort volgens de regisseurs
onvoldoende royalty's door en ook de
opbrengsten van het video on demand-
aanbod hebben de regisseurs naar eigen
zeggen nog niet gekregen.

Met de prijsuitreiking zelf hebben de
regisseurs geen probleem. Telenet heeft
voorlopig nog niet gereageerd.
(bron teletekst)
---


0 new messages