Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Radioamateur: UBA congres in Oostende

2 views
Skip to first unread message

Peter ON5US

unread,
May 7, 2009, 5:42:07 AM5/7/09
to
Hallo,

op 9 mei vindt het jaarlijks congres van de UBA (Unie der Belgische
zendAmateurs) plaats.
Dit jaar gaat dit door in Oostende.

Ben je geïnteresseerd in wie een radio-amateur is en wat hij juist
doet?
Kom dan zeker eens af. Ingang is gratis.
Er is een doorlopende tentoonstelling in de gebouwen van het KHBO
(hogeschool) aan de zeedijk 101 in Oostende met demo's, workshops,
videovoordrachten, zelfbouwstand, jeugdwerking (jamboree), enz...

Je ziet er dus de radioamateur aan het werk in alle facetten die deze
hobby aanbiedt.

Hier vindt je het programma:
http://www.uba.be/uba/congres2009/avuba2009_congres_nl.html

Site UBA-vereniging:
http://www.uba.be

Henk van den Hof

unread,
May 7, 2009, 2:01:28 PM5/7/09
to

"Peter ON5US" <peter.b...@gmail.com> schreef in bericht
news:82d814d3-ba45-40fb...@z19g2000vbz.googlegroups.com...
Hallo,

op 9 mei vindt het jaarlijks congres van de UBA (Unie der Belgische
zendAmateurs) plaats.
Dit jaar gaat dit door in Oostende.

Ben je ge�nteresseerd in wie een radio-amateur is en wat hij juist


doet?
Kom dan zeker eens af. Ingang is gratis.

Nu de toegang nog. Zie daar...de Hollanders !!

0 new messages