Even rekenen. Voor 2 jaar GSM betaal je dus 24 x 20 plus 24 * 10 plus
1 ofte tesamen: 720 EUR. Momenteel betaal ik 5 per maand of dus 120
EUR in twee jaar. Natuurlijk zonder de uitgebreide mogelijkheden van
het Telenet abonnement. Maar of ik die nodig heb?
Wat is nu nog 20 EUR ? Uitgerekend in ons oude frankskes is dat toch
800 FR. Veel mensen dat dit al vergeten zijn....
In frankrijk zijn ze NU gestart met alle Gsms aan 1 euro mits een
abonnementaanvraag van min 39€permaand
http://www.meilleurmobile.com/mobiles/search.do?nbrperpage=24&productType=2
zelfs blackberry, iphones.. bref alle gsms...
Belgie loopt achter...