Proximus GSM nummer achterhalen + activeren identificatie nummer -> Hoe ?

Smoetje©

Ik heb een Proximus SIM kaart gekregen van mijn werk, maar ik weet mijn
eigen telefoonnummer niet ! Ik dacht van: tiens, simpel, gewoon effe bellen
op een ander toestel en het nummer verschijnt, maar blijkbaar wordt dit
nummer niet doorgegeven.

Hoe kan je de nummer-ID doorgeven bij Proximus zodat ik mijn nummer kan
achterhalen ?

Bart Vanwijnsberghe

SmoetjeŠ schreef...

Staat uw nummer aan ?
in Nokia: "Instellingen" - "Oproep-instellingen" - "Eigen nummer zenden".
Kies daar "Aan" of "Uit"

Daniel Lesenne

Neem pen en papier
Start uw GSM en geef uw pincode in
Bel naar 1212 (gratis en verkort nummer)
Kies optie 1: "Druk 1 om uw GSM_nummer te horen"
Luisteren, Ms Belgacom geeft cijfer per cijfer uw oproepnummer (nul vier
zeven ...)
Veel plezier met de GSM

"Smoetje©" <command...@nospamplz.startrekmail.com> schreef in bericht

Palm

Stuur eens een SMS naar een andere GSM dan moet je het nr op dat toestel
zien.

SmoetjeŠ <command...@nospamplz.startrekmail.com> wrote in message
> [...]

Serge Demeulenaere

Wat voor een werkgever heb jij!

"Smoetje©" <command...@nospamplz.startrekmail.com> wrote in message
> [...]

giskart

Als u ondanks de andere tips uw nummer nog niet kent kan u het volgende doen:

Haal de simkaart uit het toestel.
Schrijf het simkaart-nummer op (3v = 3volt , overslaan)
Bel naar de klantendienst van proximus vraag om het telefoonnummer dat bij
dat simkaart-nummer hoort.

Men geeft niet rap telefoonnummers maar als je het simkaart-nummer hebt is
dat normaal voldoende bewijs.

Deze situatie is een beetje ongewoon, als je een nieuweling aan de lijn krijgt
die het niet wil doen, vraag RUSTIG en BELEEFD om het eens bij een collega
na te vragen.

Mvg, Giskart
ex-proximus klantendienst

giskart

Als bij proximus uwe clir opstaat dan mag je zoveel als je wil met de knopjes
van de gsm spelen.
Is het pay&go, bel klantendienst , geef simnr en vraag om de CLIR te verwijderen.
Voor abono zal zal u het klantennr moeten hebben, maar als het een bedrijfsacount
is dan mag normaal enkel 1 bepaalde persoon in naam van die firma wijzigingen
aanvragen.

Als het nr wel getoond wordt kan je je nr laten verbergen voor een bepaalde
oproep door eerst #31#endanhettelefoonnr

giskart

bram

aan je baas vragen oen

of is het gestolen?????? van je baas

het kan ook nog zo zijn dat je baas niet wil hebben dat je het prive gaat
gebruiken he en er al wat codes ingestoken heeft is tenslotte voor je werk
he en niet voor jezelf

"SmoetjeŠ" <command...@nospamplz.startrekmail.com> schreef in bericht

llouise

giskart als je bij de klantendienst hebt gewerkt, weet je even goed als ik
(CSR) dat nummers van abonnee's niet mogen doorgeven worden...
enkel via IVR 1212
of als het een P&G is met sim kaart...

giskart <giska...@Myahoo.com> wrote in message

solu...@mail.be

bel 0800-15210 : je moet kiezen uit een menuutje.

ik dacht dat het optie 1 was "Om je oproepummer te kennen, druk dan
1"

groeten;,
Twinlights

On Fri, 02 Feb 2001 22:33:05 GMT, "Serge Demeulenaere"
<Serge.Dem...@eni.be> wrote:

>Wat voor een werkgever heb jij!

toon...@gmail.com

Op donderdag 1 februari 2001 18:38:10 UTC+1 schreef Smoetje©:
tik in #122# en vervolgens verzenden, per kerende SMS ontvang je je eigen nr

BugHunter

toon...@gmail.com schreef:
Toen of nu?

Bye, BugHunter.

matthias...@gmail.com

Gelukt met #122#!

elenac...@gmail.com

hey ik heb nog een oude nummer maar heb de simkaart niet meer kan ik een simkaart aanvragen met mijn oude gsm nummer heb het eigenlijk nodig voor mijn facebook weer ?

BugHunter

elenac...@gmail.com schreef op Ma 18 Feb 2019 om 23:54:
> hey ik heb nog een oude nummer maar heb de simkaart niet meer kan ik een simkaart aanvragen met mijn oude gsm nummer heb het eigenlijk nodig voor mijn facebook weer ?

Nee, kan niet.

--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------